Lue keskustelun säännöt.
SISUNAISET 26.2.2008
25.02.2008 |
ei vielä pinoa?
täältä nopeasti tuoreet tulokset-
paino tippunut 500g- viimeksi 69,8kg, nyt 69,3kg.
välitavoite saavutettu etuajassa siis :)
Ja takaisin lasten hoitoon...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistaakseni jos on alle 1200 niin on liian vahan, mielellaan vahan sen yli, esim. 1500. Aika vahaltahan tuo ainakin silmamaaraisesti vaikuttaa. Ja itse pitaisin kylla kolme ateriaa paivassa ettei tule mitaan hirveita ahmimiskohtauksia, sain sen kuvan ettet syo aamiaista ollenkaan? Vaikka oma laihikseni on tahan saakka ollut lahinna +- 0 linjaa myoskin (eli en ole varsinainen auktoriteetti ;-)) niin jotenkin ajattelen etta loppujen lopuksi tarkoitus on saada aikaan sellainen dieetti etta sen kanssa voi elaa loppuelaman. Ma muistan kun olin vahakalorisella dieetilla (1200/paiva) joskus vuosia sitten niin yksi minka koin itse hyvaksi oli syoda mahdollisimman paljon kasviksia, eli sain mahan tayteen ruokaa mutta kalorimaara pysyi alhaalla.
Omaa napaa: painosta ei hajuakaan mutta taman viikon urheilusaldo on 4x cardiota n. 30 min kerrallaan sellaisella n. 145-150 sykkeella, n. 300 kaloria polttaen joka sessiossa. Eli ihan tyytyvainen olen vaikkei paino olisi laskenutkaan niin veri kiertaa, on hyva ja energinen olo. Aion jatkaa samaan tapaan. :-)