mitä lähti mukaan synnytysosastolta?
mitä kaikkea olette pöllineet synnytysosastolta mukaan. sairaalastamme lähtee nimittäin kaikki mikä vaan irtoaa...harmillista.
suotta neulotaan tumppuja ja sukkia, tehdään jyväpusseja lämmikkeiksi ym. mitkään ei säily.
Kommentit (65)
" Voinko mä saada parit verkkopikkarit, kun mul on vaan stringei ja muita kotona. En mä nyt yhden lapsen takia viitsinyt ostaa alushousuja jälkivuotoon, kamoon"
Vierailija:
Otin [u]LUVAN KANSSA[/u] parit verkkopikkarit. Itselläni on vain hotpantseja ja hipstereitä, jotka olisivat hinganneet juuri haavan kohdalta.
Vierailija:
" Voinko mä saada parit verkkopikkarit, kun mul on vaan stringei ja muita kotona. En mä nyt yhden lapsen takia viitsinyt ostaa alushousuja jälkivuotoon, kamoon"Vierailija:
Otin [u]LUVAN KANSSA[/u] parit verkkopikkarit. Itselläni on vain hotpantseja ja hipstereitä, jotka olisivat hinganneet juuri haavan kohdalta.
Kättärilläkin ne pestään ja kätilö käski ottamaan niitä kotiin pidettäväksi haavan ilmastoinnin takia. En edes ajatellut niitä kammotuksia ottaa omin päin.
n, mutta mieti vielä, kannattaako. Keskolastakin kuulemma viedään kaikki irtilähtevä!! Luulisi vanhemmilla olevan muutakin miettimistä siinä elämäntilanteessa : (
Niin, taidetaanpa sitä ainakin Nkl:llä pölliä muidenkin kuin sairaala omaisuutta. Itse jouduin synnyttämättömien naisten osastolta melko kiireelisesti synnytyssaliin tippaan pariksi päiväksi ja siinä tohinassa yöpöytäni laatikkoon jääneet tavarat vietiin.. että kiva kiva siskot, todellista emansipaatiota.
Eniten harmittaa raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettu rasva jonka olin ostanut body shopista. Kallis ja hyvä rasva.