Osta & Myy-palstan toimivuus?
Miten olette saaneet kauppoja tehtyä? Olen yrittänyt ostaa tytölle välikausihaalaria, mutta kukaan myyjä ei vastaa viesteihin. Olen laittanut myös ostoilmoituksen, mutta uhtään tarjousta ei ole tullut. Miksi myyjät ei voi vastata viesteihin? Meneekö siihen niin paljon aikaa jos laittaa että puku on jo myyty? Huuto.netiä en tykkää käyttää, koska en jaksa odotella paria viikkoa kohteen sulkeutumista ja minusta siellä huudetaan käytetyistä vaatteista aivan liian paljon.
Kommentit (5)
En ole kyllä itse myynyt siellä mitään. Itselläni olisi yksi vk-haalari haalari pojalle myynnissä, ja tarjosinkin sitä yhteen ostoilmoitukseen. Sain vastauksen, ettei ole enää haalarille tarvetta, mutta silti se ilmoitus on vieläkin palstalla! Eli vanhojakin ilmoituksia siellä roikkuu liian kauan.
Joskus tulee kauppoja, joskus ei.
Huutiksessa on nykyään osassa kohteista myös osta heti -toiminto.
Saattaa siellä olla sellaisiakin kohteita. Oletko katsonut?
Tai ainakin itse olen tehnyt paljon kauppaa sitä kautta. Välillä laitan huutikseenkin, mutta nyt en ole ehtinyt, kun kaupat on syntyneet jo osto-ilmoitusten kautta ;) Ja siksipä olen innostunut laittamaan pitkästä aikaa myynti-ilmoituksiakin.
MInä en yleensä viitsi edes laittaa sinne ilmoitusta tai vastata ostoilmoituksiin, kun niihin ei välitetä vastata. Viimeksikin näin paljon vaivaa, laitoin hirveän liudan kuvia ja tekstiä yhteen ostoilmoitukseen ja pyysin vastausta, jos kiinnostaa tai ei kiinnosta, mutta eipä ostajasta kuulunut yhtikäs mitään. Minusta ei ole paljonkaan vaadittu se, että ainakin vastaa että ei kiitos.
Vikli80, minkä kokoinen vk-haalari sinulla on myynnissä?
Aina en ole saanut ostettua/myytyä niitä mitä haluan,mut juuri äsken pääsin todella hyvin eroon peineksi käyneistä vaatteista.
Itse aina vastaan kaikkiin yhteydenottoihin,ikäväkyllä kaikki eivät niin tee.