Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka pärjää yksin?

23.02.2008 |

Meillä tilanne näyttää pahasti siltä että ero on edessä, kaikkeni olen yrittänyt mutta tuloksetta. Meillä on kaksi pientä lasta ja kesäkuussa syntyy vauva. Kuinka selviää yksin kun edessä on vielä synnytys, uusi vauva ja mies ei ole tukena? Toki kaikesta selviää mutta olisi mukava kuulla toisten kokemuksia, tulevaisuus kieltämättä pelottaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni kaksi pientä lasta ja meilläkin ero edessä. Sanoisin, että ala kerätä tukijoukkoja itsellesi, sisaruksia, isovanhemmat, kummit ym. että jostain saat aina apua, kun sitä tarvitset. Neuvolasta kysele myös apua kotiin silloin tällöin. Kerro siellä tilanteesi, kyllä sieltä pitäisi joku saada apuun. Jos miehelläsi on asenne ettei paljon kiinnosta niin ei muuta kuin haet yksinhuoltajuutta ja kunnon elarit lapsista, ei pitäisi mennä lisääntymään jos ei ole valmis ottamaan vastuuta lapsista. Sori, että kuulosta vihaiselta, mutta mulla sattuu olemaan juuri tuollainen vastuuton paskiainen lasteni isänä. Toivotan sulle paljon voimia. Ei ole helppoa kahden pienen kanssa, niin että voin todella kuvitella sinun hankalan tilanteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme