Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmit samaan aikaan!

Vierailija
09.02.2007 |

Kuinka usein saatte kumppaninne kanssa orgasmit samaan aikaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska kun mieheltä tulee sisääni, se laukaisee minutkin orkkuun. En saa suuseksissä tai käsin, mutta yhdynnässä saan.

N35

Vierailija
2/6 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli melkein aina samaan aikaan, mut ei seksi sen parempaa ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saadaan aina samaanaikaan. Miehen täytyy saada nainen ensin orgasmin partaalle itseään pidätellen ja sitten kun nainen tulee niin päästää vaan itsensä laukeamaan siinä mukana. Ei se nyt niin kovin hankalaa ole.

Vierailija
4/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laukeaminen sisääni, saa minut laukeamaan ihan satavarmasti myös. Yleensä myös toisin päin...

Vierailija
5/6 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 5½ vuotta yhessä miehen kanssa ja vasta puolen vuoden verran saatu samaan aikaan. Ainoa asento,jossa saan miehen kanssa samaan aikaan, paria poikkeusta lukuun ottamatta, on että minä olen päälä ja ratsastan. Lähetyssaarnaajassa ehkä kerran saatu samaan aikaan.

Myös meidän aivan ekalla kerralla(siis eka kertani ikinä)..olin päällä ja sain. Sen jälkeen ei taas vuosii muuten kuin nuolemalla tai käsin. Sekin johtuu varmaan vain tekniikasta, koska siis nyt about puoli vuotta sitten, en edes ajatellut koko asiaa ja saatiinkin sitten orkut samaan aikaan!! Aivan taivaallista!!

Nyt sitten kun tietää tekniikat, on orgasmi melkein aina samanaikainen:)

Ja ainakin oma mielipiteni on,että seksi on Paaaljooon parempaa, jos tulee yhtäaikaa!! Tuntuu, että taju lähtee..:D

Vierailija
6/6 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina ollut näin. 6 vuotta yhdessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi