Mitä mieltä nimestä Madeleine ?
Siis suomalaiselle lapselle. Madeleine McCannin tapauksesta kuullessa rakastuin nimeen, joidenki mielestä tulee mieleen liikaa Ruotsin kuninkaalliset, mutten osaa yhdistää heihin.
Mielipiteitä ?
Kommentit (41)
Munien vaahdottaminen ja "päiväkahvit" siitä tulee mieleen. Madeleine-leivos nääs.
Ihanko leikit "kuninkaallista"? Hoh hoh!
Ei ainakaan ensimmäiseksi nimeksi, koska nimi on hankala lausua ja siitä kuulisi varmasti monta eri versiota. Jo Ruotsissa ja Englannissa nimi lausutaan eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Madeleine on kaunis nimi.
Ei ole.
Lyhenee muotoon Maddy eli mad eli hullu
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina tullut tuosta mieleen vain made eli se kala. Siksi se on musta niin ruma nimi.
Muutoin se tietenkin kalskahtaa prinsessanimeltä.
Madeleine on Ruotsin prinsessan nimi. Siksi se ehkä kuulostaa prinsessanimeltä.
Minulle mieleen tulee Madeleine Swann.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin 20 vuoden päästä juuri kukaan muistaa enää Madeleine McCannia, valitettavasti...
Ja jos hemmoteltujen prinsessojen nimiä ei saisi käyttää, niin historia olisi pyyhkinyt jo aika monta hyvää nimeä pois maailmankartalta ;)
Kui ni? Puhutaanhan Titanicistakin yhä edelleen.
Made on kala
Made laineilla, Made leena, Made laini, Made leine
Vierailija kirjoitti:
Minulle mieleen tulee Madeleine Swann.
Sama. Lea Seydouxin näyttelemä hahmo kahdessa viimeisimmässä Bond-leffassa. Mukava, miellyttävä nimi.
Sopii hyvin jos sukunimi on ruotsalainen ja jos toinen kieli on ruotsi
Tarkennuksena: biologinen isä on jostain päin pimeintä Afrikkaa. Iso pikimusta mies, jolla varmaan 35-senttinen kulli, joka oli paksumpi kuin kyynärvarteni! Heti näin, että ei noin isoja kondomeja varmaan mistään löydy, mutta halusin ottaa haasteen vastaan ja kyllähän se sisään meni vaikka kipeätä teki. Ja se musta mies kyllä jaksoi kirnuta minua. Joten kansainväliset etunimet siis haussa.
t. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Nämä ovat kuule mielipidekysymyksiä, joista on turha vääntää kättä. Mielipiteet eivät ole faktoja.
Kummallisesti se menee suurimmalla osalla ihon alle ja se on mielensä pahoittamisen paikka numero uno, kun joku toinen ei ole jostakin samaa mieltä kuin mitä itse on. En nyt sano, että sinä olisit pahoittanut mielesi ja että olisi mennyt ihosi alle, mutta kun sitä on nykyään niin paljon, on ihan muodissa nykyään. Syynä ihmisten tyhmistyminen.