Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kellä ei ole yhtään ystävää? Miksi sinulla ei ole?

Vierailija
23.02.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin surkea epäluuloinen, suurin vika on se ainainen häpeä, kun häpeän kotiani ja läheisiäni ja kaikkea, jotenkin oletan että jos he tutustuisivat minuun paremmin he eivät haluaisikaan olla enää tekemisissä, siksi pidän etäisyyttä.

Monet työkaverit ovat halunneet ystävyyttä, mutta en halua kutsua heitä kotiini, ainoastaan töissä ollaan tekemisissä.

Vierailija
2/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen niin surkea epäluuloinen, suurin vika on se ainainen häpeä, kun häpeän kotiani ja läheisiäni ja kaikkea, jotenkin oletan että jos he tutustuisivat minuun paremmin he eivät haluaisikaan olla enää tekemisissä, siksi pidän etäisyyttä.

Monet työkaverit ovat halunneet ystävyyttä, mutta en halua kutsua heitä kotiini, ainoastaan töissä ollaan tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole yhtään ystävää. Peräännyn heti, jos huomaan, että joku haluaa ystävystyä kanssani. Tiedän, että hän tulisi kuitenkin pettymään, joten en anna tilaisuutta ystävystymiselle.

Vierailija
4/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes päästin kaksi ihanaa naista elämääni. tavattiin aluksi vain päivisin lasten kanssa mutta kun kerran lähdettiin seurakunnan järjestämälle yhden yön reissulle väsyneiden äitien lomaselle, niin tuli juteltua enemmän, oltua ihminen toiselle. Nykyään voin sanoa meitä ystäviksi. Ihanaa!

Vierailija
5/5 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ystäviä ei tunnu löytyvän, ainakaan samalla tavalla kuin nuorempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä