Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt hyvät av-mammat mitä mä teen???

Vierailija
23.02.2008 |

Eilen posti toi erään lehden. Luulin sitä näytelehdeksi, mutta kun tarkistin asian se olikin naapurin tilaama. Vaihdettiin asuntoja päittäin 2 vuotta sitten! Nyt se tumpelo on mennyt tilaamaan lehden eikä edes korjannut osoitettaan.

Noh, olin väsynyt enkä jaksanut heti lähteä viemään lehteä toiseen rappuun. Laitoin lehden mukamas hyvään talteen lasten ulottumattomiin. Vähän myöhemmin löysin lehden sohvalta ja sitä oli revitty vähän. Täysin lukukelpoinen on, mutta kahdesta nurkasta on revitty pieniä paloja pois!

Mitä mä nyt teen??? Käynkö vain tiputtamassa lehden luukusta sisään vai pitäiskö laittaa joku lappu mukaan. Sille naiselle en aio kasvokkain puhua sillä on " kaksinaamainen" .....joku.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten viestilappu mukaan, jossa kerrot että lapsesi olivat löytäneet lehden ennen sinua... Minä avasin kerran naapurille kuuluvan plussakuoren, kun oli tullut meidän laatikkoon enkä tietenkään katsonut lehden saajan nimeä. Silloin plussasetelit olivat vielä Pirkassa kiinni. Ei muuta kuin kirje perään, kun naapuri ei sattunut olemaan kotona viedessäni lehteä.

Vierailija
2/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän sä olisit voinut olla huomaamatta, ettei ole sun lehtesi. En mä meidän posteista katso, mitä niiden osoitelapuissa lukee. Jos satun huomaamaan, että on tullut naapureiden postia, vien ne oikeaan postilaatikkoon (jos ei joku ihan mainos ole). Mutta saattaa olla, että on tullut jotain väärää postia, jota ei olla huomattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole varaa olla teille vihainen, kun kyse on sen omasta laiminlyönnistä.

Reilua kuitenkin palauttaa lehti, muutenhan se ei välttämättä edes tajua että on tilannut sen vahingossa väärään osoitteeseen.

Vierailija
4/4 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis tiputtaisin lehden naapurin postiluukusta lapun kera " oli tullut väärään osoitteeseen, lapset saivat ensin näppeihinsä, sorry" .

Kukaan ei voi syyttää sinua, ethän sä sitä lehteä mistään ole varastanut, vaan se on tiputettu teidän postiluukusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi