Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laminaattilattia on ällö.

Vierailija
23.02.2008 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suuresti.

Ilmeisesti henkilö joka arvostaa muovia enemmän kun puuta. Ei välitä ekologisuudesta eikä taloudellisuudesta.

Ja parhaimman lopputuloksen hiomiseen saa, kun antaa ammattilaisen hioa, joten ei siinä itse tarvikaan niin kiinnostunut olla hiomiseen. -21-

Vierailija
22/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiselta. Itseäni harmittaa kun aiemmat asukkaat olivat vaihtaneet yhteen makuuhuoneeseen laminaatit patterin vuotamisen vuoksi... Se on hyvälaatuinen ja kalliskin, mutta ei siinä ole samaa lämpöä ja fiilistä siltikään. Lattia on kova ja kylmä sekä kopisee ilkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet ilmeisesti niitä ihmisiä jotka on sitä mieltä että, oma tapa on se ainoa oikea ja muut vääriä.

Yritä edes hei!

Vierailija
24/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naarmuja eikä koloja.

Mutta, jos saisin valita, ottaisin kauniin vanhan lankkulattian, sitten kun lapset jo isoja.

Vierailija
25/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, olet ilmeisesti niitä ihmisiä jotka on sitä mieltä että, oma tapa on se ainoa oikea ja muut vääriä.

Yritä edes hei!

Ilmeiseti olet itse niitä, jotka eivät ymmärrä mitään mistään.

Luettelemani syyt ovat oikeita, ei mielipide asioita. Laitapa johonkin huoneeseen pareketti ja johonkin laminaatti ja elä niiden kanssa vaikka 60 vuotta. Sitten näet oikeasti itse kumpi on pitkäikäisempi ja säilyy parempana vuosikymmeniä. -21-

Vierailija
26/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvituksettomia valintoja.

Itse suosin lattiassa vain joko kunnon lankkulattiaa, johon saa vaikka minkälaisia käsittelyjä, eli yksilöllisen ja kestävän lattian. Toinen hyvä vaintoehto on keraamiset laatat, niitäkin saa puujäljitelmänä jos puun ulkonäkö miellyttää.

Ja varmasti kestää, sekä koirat, kissat, että lapset. Toki hintaa tulee vähän enemmän, mutta eipähän tarvi ruveta 2v päästä miettimään lattian vaihtamista tai hiomista.

Vierailija
27/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on laminaatti ja mä tykkään että se on hyvännäköinen ja kestävä. Jos joku ei siitä tykkään, niin sama se, meille tää koti on rakennettu ja me täällä asutaan, ihan sama mulle mitä muut on mieltä. Ei muakaan kiinnosta mitä valintoja mun kaverit tai naapurin " Erkki" tekee.

Niin, ja kokemusta on myös muovilattiasta ja parketista.

Vierailija
28/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mielikuvituksettomia valintoja.

Itse suosin lattiassa vain joko kunnon lankkulattiaa, johon saa vaikka minkälaisia käsittelyjä, eli yksilöllisen ja kestävän lattian. Toinen hyvä vaintoehto on keraamiset laatat, niitäkin saa puujäljitelmänä jos puun ulkonäkö miellyttää.

Ja varmasti kestää, sekä koirat, kissat, että lapset. Toki hintaa tulee vähän enemmän, mutta eipähän tarvi ruveta 2v päästä miettimään lattian vaihtamista tai hiomista.

Vierailija
29/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan tykkään enemmän puusta, siksi en laattoja haluaisi. Mutta nämä on juuri niitä mielipide eroja, joista ei sovikaan kiistellä.

Mulla on kokemusta myös mäntylankuista, mutta mänty on niin pehmeää, etä siihen tulee koloja tosi helposti. Ja myös ikääntyessään mielestäni ruman värinen. Mutta mielstäni vielä 1000 kertaa parempi kuin laminaatti. Mutta nämä on näitä mielipideasioita, ei niinkään tieteellistä tosiasiaa. -21-

Vierailija
30/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Yritä edes hei!

Ilmeiseti olet itse niitä, jotka eivät ymmärrä mitään mistään.

Luettelemani syyt ovat oikeita, ei mielipide asioita. Laitapa johonkin huoneeseen pareketti ja johonkin laminaatti ja elä niiden kanssa vaikka 60 vuotta. Sitten näet oikeasti itse kumpi on pitkäikäisempi ja säilyy parempana vuosikymmeniä. -21-

Vierailija
31/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jollain lattiassa parkettia, muovia, laminaattia tai lankkua, ja sen mukaan pitää itseään jotenkin parempana, niin hyvänen aika, suodaan se hänelle ihan suosiolla, ja toivotaan että tällaisen ihmisen olo on parempi kun voi tuntea itsensä edes siinä suhteessa " paremmaksi" ihmiseksi kuin muut :-)

Vierailija
32/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän parketin voi hioa useaan kertaan.

Keskilaatuisenkin 3-4 kertaa. Ammattilainen osaa hioa vain niin vähän kuin välttämättä tarvii. Ja jos hioo vaikka 10 vuoden välein niin silloinkin iäksi tulee n. 50 vuotta.

Ja harva hioo 10 vuoden välein. -21-

Vierailija
33/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin taloon missä oli parketti mennyt huonoksi, hiottiin ja kunnostettiin se. Nyt se kaipaisi taas kohennusta :(

Ollaan mietitty että jos otettaisiin ihan suosiolla laminaatti, sopis tähän elämänvaiheeseen.

20 vuoden päästä asutaan luultavasti pienemmässä asunnossa ja en jaksa vielä miettiä mitä materiaalia sen asunnon lattiat tulee olemaan.

Vierailija
34/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina vieraillut muutamalla ystävälläni, jotka ovat viimeisten trendien mukaan laittaneet uusiin taloihinsa tumman laminaatin. IHAN JÄRKYN NÄKÖINEN, koska pöly ja lika näkyy niin helposti...Eivätkä ole edes mitään sotkuista sakkia. Toista äitiä voi jopa sanoa siivousintoilijaksi, mutta lattia on ihan karmeen näköinen, ellei joka päivä pyyhi nihkeällä.

Vierailija
35/35 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa laittaa halutessaan laminaattia. Ei ole ällöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi