Mitä kivaa voisi tehdä viikonloppuna? ov
Mä oon tylsistynyt ja alamaissa, enkä keksi mitään mukavaa tekemistä viikonlopuksi. Mulla on 29-vuotias mies sekä 3kk ikäinen vauva, jotka pitää ottaa huomioon. Ei mitään baaririllutteluja vaan jotain reipashenkistä tai kodikasta mukavaa tekemistä kaipailisin.
Antakaa vinkkejä, kiitos!
Kommentit (6)
Ruoka ja leffa kuulosti ihan hyvältä. Seuraava ongelma onkin sitten, mikä leffa... Mä tykkään draamasta ja romanttisista komedioista, mies taas enemmän trillereistä ja toiminnasta. Huumori puree molempiin.
Muita ideoita?
ap
tai sit lainatkaa kaks, me nykyisin vuokrataan aina yksi mulle ja yksi miehelle, ja aina urheasti katsotaan toistemme valinnat :)
jos kävisitte ravintolassa syömässä.
ja sitten illaksi lainaatte leffan joka miellyttää molempia. meillä ihan samanlainen leffamaku kun teillakin ja Paksuna upposi molempiin.
Otettiin silloin sitten Pirates of Caribbean 3. :)
Mies tykkää sellasista jännityselokuvista joita mä uskallan kattoa vain toisella silmällä ja tiukasti miehen kainalossa. Aika ovelaa.
Mikä muu leffa olisi kiva? Jos tuo Paksuna ei taaskaan ole hyllyssä...
Kaikki tutut immeiset on lähdössä muualle. :( Ja vauvalle on tullut nyt yhtäkkiä joku ihme ongelma pullon kanssa. Ennen se söi ihan nätisti pakastettua rintamaitoa, nyt ei sitten millään. Onkohan sillä joku kolmenkympin kriisi? Tai siis kolmen kuukauden kriisi... Onko tuollainen yleistäkin vauvoilla?
Ehkä me mieluummin tehdään itse jotain ruokaa. Mitä?
ap
joko omassa kaupungissa tai lähtekään naapuri kaupunkiin.
Jotain hyvää ruokaa ja hyvä leffa