Kohtaako av-mamma rasismia: Onko av-mamma samalla tavoin oma rotunsa kuin esimerkiksi
eri maalaiset ihmiset, joihin suhtaudutaan ennakkoluuloisesti usein?
Tarvitsisivatko enemmän av-mammat suvaitsevaisuutta?
Kommentit (5)
vaikka tätäkin viestiä täällä kirjoitan...
Kieltämättä mun oma asenteeni av-mammoihin on NIMBY. Sen kun av-mammailevat tahoillaan poissa mun silmistäni, sen voin kyllä periaatteessa suvaita, kunhan sellaisia asenteita ei ilmaista mun omassa lähipiirissäni.
Stereotypia 1 on sellainen, että av-mamma on "täydellinen äiti", joka imettää lapsiaan 2-vuotiaaksi, laittaa lapset päiväkotiin 3-vuotiaana ja tuomitsee kaikki muut ratkaisut.
Stereotypia 2 on sellainen, että av-mamma on isoperseinen laiska lehmä, joka lukee vain seiskaa ja syöttää 2-kuiselle velliä ja pistää sitterissä telkan eteen katsomaan turtleseita.
Mun näkemyksen mukaan täällä liikkuu kumpaakin ryhmään, siksi sattuu myös paljon yhteentörmäyksiä. Mä kuulun ekaan ryhmään.
Mä olen sillä tavalla luokkiin sopimaton, että olen vienyt lapset pieninä päiväkotiin, mutta imettänyt pitkään;)
Mutta mulla onkin ylempi korkeakoulututkinto ja se selittää paljon.
vain noin vuoden.
Kk-koulutus löytyy kyllä täältäkin (JA SIIS AKATEEMINEN, EI AMISKOULUTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))
Av-mammat ovat suvaitsemattomia, joten kyllä he tarvitsisivat enemmän suvaitsevaisuutta muita kohtaan.