Mun masuvauva aloittaa kamalan pyörimisen näihin aikoihin illalla, tarkoittaako sitä, että synnyttyään on iltavirkku?
Kommentit (7)
esikoinen villiinty yötä vasten masussa ja jatkoi aamutunneille saakka, ja valvoi ekat 3 ja puoli kk. Mut silti toivon, että tää pikkukakkonen nukkuis yönsä HETI hyvin, vaikka aloitti kans äsken masussa möyrimiset. Viikkoja nyt 35.
Meidän neiti oli sellainen että saattoi myllertää mahassa 2 h putkeen, sitten olla 2-3 h hiljaa. Synnyttyään oli siinä mielessä samanlainen, etät hereillä ollessann touhusi, ja kun nukahti niin nukkui sitten kunnolla, mutta vuorokausirytmistä ei voinut maha-ajan perusteella sanoa mitään.
Meidän poika oli tuollainen, ja muutenkin kaiket päivät möyri ahkerasti mutta etenkin illasta ja alkuyöstä. Rauhallinen jäpikkä, nukkunut yönsä 2 kk ikäisestä.
näinkin voi käydä. Minulla kaksi lasta nuorin ja vanhin, aloittivat maharummuttelun illalla, ja sitä kesti ja kesti. Synnyttyään huusivat tosi " kirkuvasti" sitten iltaisin. Joka ilta viimeistään urheiluruudun aikaan se alkoi ja jatkui aina siihen 3kk:n ikään saakka joka ilta. Sitten hiljeni " kertalaakista"
Kaksi keskimmäistä lasta eivät rummutelleet silleen säännöllisesti mahassa, eivätkä sitten huudelleetkaan iltaisin.
Vierailija:
Meidän poika oli tuollainen, ja muutenkin kaiket päivät möyri ahkerasti mutta etenkin illasta ja alkuyöstä. Rauhallinen jäpikkä, nukkunut yönsä 2 kk ikäisestä.
en 5v tosi eloisa, helposti kuohahtava temperamentiltaan.
Mullakin molemmat möyrynnyt mahassa läpi yön mutta synnytyään yöt nukkuu hyvin. Ei ainakaan mulla voinut päätellä sen kummemmin liikeistä mahassa..