Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan siskonmakkarat kypsyy : ) olen 30v ja nyt vasta tein ekaa kertaa

Vierailija
22.02.2008 |

ja niistä tuli tosi isoja : )))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten sen kuoren voi sinne mukaan leikata? vai mitä tarkoitit leikkaamisella?

Oli se kyllä aika ällöö puuhaa, inhoon kaikkea tuollaista ja varsinkin kalan käsittelyä, sitä meillä on harvoin : )

Vierailija
2/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeittoa opin syömään vasta 18-vuotiaana, minuakin ällötti ne makkarat :D Entisen poikaystäväni äiti teki soppaa ja söin hyvällä halulla, jälkeenpäin kysyin, että mitähän se makkara oli...? Siskonmakkaraahan se.

Suolan kanssa kannattaa olla tarkka kun laittaa siskonmakkaroita, suolaista tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä käytetään? Oon monesti kaupassa kummastellut niitä mutta ne näyttää jotenkin vastenmielisiltä enkä oo viittinyt ostaa. Monesti kaupan paketissa on joku niistä kuorista hajonnut ja se velli on valunut sinne astian pohjalle.

Vierailija
4/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain ruokaa, jota sinä et ole koskaan vielä itse tehnyt, siis jotain yleistä?

ap

Vierailija
5/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssinakkeja oon kyllä joskus syönyt, mutta ei taida olla sama asia? :)

Kertokaapas mulle miten niitä siskonmakkaroita tehdään, oikeesti!

Vierailija
6/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joku jo kirjoittikin, ne lisätään viimeiseksi keittoon. Itse ainakin puristan sieltä kuoresta pienen määrän kerrallaan. Kannattaa tosiaan olla vain pieniä määriä, koska kiehuessaan leviävät vielä kooltaan isommiksi.

Vierailija
7/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niistä sitten jotain palleroita vai millaisia? Siis mä en osaa oikeasti kuvitella miltä näyttää siskonmakkarakeitto. :) Onko se hyvää? Ne vain raakana näyttää niin kummallisilta, etten ole uskaltanut ostaa. Kannattaisiko joskus? Laitetaanko siihen keittoon muuten ihan normaalit nakki-/jauhelihakeittoainekset?

5

Vierailija
8/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klöntit kypsyvät nopeasti kauniiksi palleroiksi. Suolta voi myös leikata, ei ole pakko puristaa. Siskonmakkarakeitto on meidän 5-vuotiaan herkkua.

Vierailija
9/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelinkin tässä yksi päivä tekeväni sitä, mutta taas asia unohtui kaupassa käydessäni. Tosin en ole varma onko edes meidän S-Marketissamme siskonmakkaroita. Mieheni ei tosin jaa intohimoani siskonmakkarakeittoon, mutta olkoon syömättä sitten ;o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan