Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄI asiaa. Miten se nyt on. Jos teillä on löydetty perheessä yhdeltä jäseneltä

Vierailija
22.02.2008 |

päätäitä, niin oletteko pesseet koko perheen ja ja petivaatteet jne. Vaiko, käsittely tehdään sille kenellä niitä täitä on? ja muille vain täi kammalla hiusten kampaus säännöllisesti, että mahdolliset saivareet saadaan pois?

Itse olen ymmärtänyt asian niin, ettei täi shampoot tapa saivareita, vaan ne saa pois vain kampaamalla, ettei niistä kehittyisi täitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä limentillä (en muista nimeä, ei siis shampoo) lähti kyllä kaikki saivareetkin. En edes kertaakaan kammannut täikammalla. olimme viikonlopun just silloin poissa eli peittoja eikä lakanoita eikä muutakaan tarvinnut pestä,

Jotku hysteerikot kyllä kantavat koko talon sisällön ulos...

Vierailija
2/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu kuin kihomatolääkityksessä. Kun yhdeltä löytyy matoja niin koko perhe ottaa lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat todella tiukasti hiuksissa kiinni.

Vierailija
4/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa myös isovanhempien, kavereiden tms. pestä varmuuden vuoksi, jos olette kyläilleet viimeaikoina.

Vierailija
5/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kannattaa myös isovanhempien, kavereiden tms. pestä varmuuden vuoksi, jos olette kyläilleet viimeaikoina.

Täihoito tehdään vain sen perheen jäsenille, jossa täitä on todettu. Ja tosiaan kaikille samaan aikaan.

Tällainen " varmuuden vuoksi" hoitaminen saa vain aikaan (ja on maailmalla jo saanutkin) tavanomaisille hoidoille vastustuskykyiset täikannat lisääntymään. Näitä on jo Suomessakin ilmenyt.

T: tartuntatautihoitaja

Vierailija
6/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen ymmärtänyt asian niin, ettei täi shampoot tapa saivareita, vaan ne saa pois vain kampaamalla, ettei niistä kehittyisi täitä?

Siksi hoito uusitaan siltä/niiltä, joilla täitä todettiin.

T: 6

Vierailija
7/8 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. health. fi/tartuntatautiliitto/paatai. html

(poista välit)

T:6

Vierailija
8/8 |
22.02.2008 |