Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyy taulukko, paljon on todellinen lämpötila, kun tuuli lisätään mukaan?

Vierailija
23.11.2008 |

Minulla oli joskus sellainen taulukko, jossa oli eri tuulen voimakkuuksia ja taulukko näytti aina todellisen lämpötilan. Haluaisin sellaisen uudestaan jääkaapin oveen.

Nimim. ulkona vain pari astetta pakkasta ja ssssairrrrraan kylmä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta interaktiivinen taulukko on täällä:

http://www.fmi.fi/tuotteet/kauppa_17.html

Vierailija
2/5 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pääsee leikkimään kivasti.

http://www.fmi.fi/tuotteet/kauppa_17.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä aistii tuulen ja kylmän eri tavoin. Itse olen mieletön vilukissa ja on mielestäni erittäin kylmä, jos on yhdenkin asteen miinukselle ja hel***tin kylmä, kun on -10 tai enemmän. Jos on -15 niin sitten ei ole enää ulos menemistä. Tässä mun taulukko. Ja jos vähänkin tuulee, niin asteikko nousee ainakin 5 asteella.

Vierailija
4/5 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa taulukossa on kyse fysikaalisesta faktasta ja oletuksena että ihmisen ruumiinlämpö on 37,6 astetta.

Sun pitää sitten itse päätellä onko -10 sun mielessä kylmä vai ei . Toisen mielestä on ja toisen milestä ei ole.

Jokainen meistä aistii tuulen ja kylmän eri tavoin. Itse olen mieletön vilukissa ja on mielestäni erittäin kylmä, jos on yhdenkin asteen miinukselle ja hel***tin kylmä, kun on -10 tai enemmän. Jos on -15 niin sitten ei ole enää ulos menemistä. Tässä mun taulukko. Ja jos vähänkin tuulee, niin asteikko nousee ainakin 5 asteella.

Vierailija
5/5 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten se, mikä lämpötilan ja tuulen yhteisvaikutus on.

tuossa taulukossa on kyse fysikaalisesta faktasta ja oletuksena että ihmisen ruumiinlämpö on 37,6 astetta.