Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pesukone sinulle henkilökohtainen kuin hammasharja?

Vierailija
22.02.2008 |

Meillä on ollut pesukone rikki kohta kaksi viikkoa. Olen soittanut läpi kaikki ystävät ja tuttavat, ja kysellyt onko talossa pesutupaa, jota voisi käyttää tai kenties voisin tulla pesemään pari koneellista vaikka heidän koneessaan. Kaikki kiemurtelevat jollakin syyllä irti siitä, ettei se heidän koneensa lainaaminen nyt käy.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai jälkikäteen kysyisin, miten korvaan. Eikä tullut kyllä oikeastaan muutenkaan mieleenkään, kun osa näistä ystävistä on sellaisia, jotka saavat meiltä esim. lastenvaatteita ilman korvausta niin paljon, ettei heidän tarvitse itse ostaa juuri mitään. Tai kun kyläillään puolin ja toisin, ei me silloinkaan laskuteta tarjoamisista tai ajatella, mitä ne maksaa. ap

Vierailija
2/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on ollut pesukone rikki kohta kaksi viikkoa. Olen soittanut läpi kaikki ystävät ja tuttavat, ja kysellyt onko talossa pesutupaa, jota voisi käyttää tai kenties voisin tulla pesemään pari koneellista vaikka heidän koneessaan. Kaikki kiemurtelevat jollakin syyllä irti siitä, ettei se heidän koneensa lainaaminen nyt käy.

Onks teidän kone korjaamolla vai oletteko hankkimassa uutta?

Meillä meni kesällä koneesta laakerit ja kun korjaaja haki koneen huoltoon, sanoin jo sinne soittaessani että meillä on 6 henkinen perhe enkä pärjää 2 viikkoa ilman konetta, sain pienen koneen lainaan heiltä siks aikaa veloituksetta. Vaikka oliki pieni, sen kans pärjäsin 2 vk.

Oma kone oi lopulta 3 vk reissussa. Mut tuli takas uudenveroisena. :)

Vierailija
4/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina voi käydä niin että se pesutuvan kone hajoaa juuri rilloin kun sitä käytät (vaikkei olisikana sinun syysi), ja siitä voi tulla ongelmia.

Vierailija
5/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pyytänyt siitä rahaa ja olen kieltäytynyt rahasta. Ei se niin suuri vaiva ole tai henkilökohtainen tavara etteikö sitä voisi kaveria auttaa.

Vierailija
6/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä tavalla voin häntä vähän edes auttaa.

ihmeellistä ettet keltään ole saanut apua ap

Vierailija
7/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tosiaan vie kuivumaan muualle, meillä ei ole tilaa =) Kun omatkin pyykit välillä kuivuu missä sattuu...

Vierailija
8/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole hlökohtainen. Aikanaan saimme pestä naapurin koneella kun oma rikki ja yhtälailla lainaan

jos tuttava tarvitsee. Mutta kuivaus tapahtuu omissa kodeissa.

Vierailija
9/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lainaisin pyykkäriä jos jonkun kaverin kone tilttaisi. Sillä aikaa voisi vaikka juoda kahvit ja turista kuulumiset kun pyykit pyörisi koneessa.

Vierailija
10/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voisi ihan hyvin tulla kaveri pesemään pyykkiä. En todellakaan vaatisi mitään korvausta. Minun sisko kävi meillä joskus säännöllisesti pesemässä pyykkiä, kun asui sellaisessa talossa, jossa ei ollut pyykkitupaa eikä omassakaan asunnossa ollut konetta. Joskus opiskeluaikoina pesin välillä omia pyykkejäni kavereiden pesutuvassa.

Vierailija
11/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voi tulla mieli hyvin pesemään pyykkiä! Eipä tuo ole minulta pois. Olen pessyt ihan hyvää hyvyyttäni useammankin tuttavan pyykkiä (siis ihan olen koneenkin täyttänyt ja vaatteet viikannut), kun heillä ei ole omaa konetta ollut. Lähinnä ovat olleet miehen sinkku kavereita, jotka eivät ole ehtineet viedä vaatteita pesulaan/varaamaan pesutupaa.

Kun meillä oli (5h perheellä) pesukone rikki, kävin pesemässä äitini luona, joka onneksi asuu samassa kaupungissa. En viitsinyt taaperon ja vauvan kanssa pesutupaan mennä, kun olisi vielä ensin pitänyt hakea ja maksaa pesutuvan varaus lukkokin.

Vierailija
12/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä kaveriperheellä oli kone rikki ja pyysivät saada pestä meillä pyykkiä. Tottakai lupasin, no pari ekaa kertaa meni ihan hyvin, mutta heillä oli sitä pyykkiä vähintään koneellinen päivässä ja muutaman päivän jälkeen pesu " kääntyi" niin, että kaveri saattoi illalla tuoda koneellisen pyykkiä, että niitten pitäs olla aamuks pesty ja kuivat. Minähän ne sitten ripustin yömyöhällä kuivumaan, mitä ei voinut kuivausrumpuun laittaa... Ja pesuainekin " unohtui" muutaman kerran jälkeen kotiin. Ja mitään korvausta veden, sähkön ja pesuaineenkulutuksesta ei tarjottu.

Vierailija
13/13 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyl voisin auttaa tässäkin asiassa. Ite kyl jos oisin tilanteessa ni haluisin ite ripustaa alkkarini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän