Kuinka moni teistä avio- tai avoliitossa olevista
puhuu tyyliin: Me mieheni kanssa ajattelemme näin, meillä on tapana tehdä näin, me pidämme siitä? Siis sillä tavalla että muututte samaksi persoonaksi. Jopa ajatukset ja kokemukset ovat yhteisiä. Meillä oli lapsena mukavaa maalla (vaikka vain toisella olisi ollut).
Kommentit (24)
että keskimäärin kaikilla on perheessään (tai lähisuvussa) down?
OHO! En ollut tiennytkään!
Siis silloin kun on kysymys asiasta josta molemmilla on kokemusta tai jossa omaamme samanlaiset mielipiteet ja näkemykset niin usein puhun me-muodossa. Esimerkiksi me viihdymme kaupungissa kerrostaloasunnossa emmekä halua muuttaa maalle omaan mökkiin (molemmilla kokemusta myös tästä). Tai me rakastamme ruuanlaittoa. Me harrastamme juoksemista. Me emme halua tehdä aborttia downin perusteelle mikäli lapsessa ei todeta muuta, todella vakavaa vammaa. Nämä ovat asioita joista olemme samoilla linjoilla.
Muuten voin puhua että minä haaveilen koirasta, minä haluan ehdottomasti Thaimaahan ensi talvena, mies tietää paljon viineistä jne.
Ei voi sanoa että MEILLÄ on paljon kokemusta jos se tarkoittaa että miehellä on...
mutta ei mulla vaan ole paljon kokemusta rakentamisesta. Sitten jos itse olisin myös niin voisin sanoa että paljon kokemusta. Tämän tapauksen Ap:lla todennäköisesti on keskinkertaisesti kokemusta Downista, miehellään ehkä enemmän...
Vierailija: