Kuka näytti hyvältä heti synnytyksen jälkeen otetuissa valokuvissa??
Kommentit (6)
Synnytin loppukesästä, eli olin ruskea ja hyvinvoivan näköinen jo ennestään, ja synnytys oli helppo ja nopea. Ei muuta kun suihkuun ja aamupalalle!
Mulla meni kiireelliseen sektioon ja kun katsoo noita kuvia niin olen naamasta ihan älyttömän turvonut hyi hitto;( onkohan lääkkeillä osuutta tohon turvotukseen??
vaan välittää tunnelmaa, tunteita ja tietoa ensimmäisistä hetkistä lapsen kanssa. Vertaisin näitä siis ennemminkin taidekuviin kuin glamourkuviin.
mutta kyllä minä näytin ihan hyvältä, terve olin jne. TUkka kyllä aika sekaisin ja se vihreä sairaalakaapu ei varsinaisesti ole ketään pukeva väri, mutta ihan ok. Vauvakin näytti ihan hyvältä ryppyineen kaikkineen.
No, vauvahan se pääasia kuitenkin on :)
eka kesti toista vuorokautta ja toka 11 tuntia. En kylläkään hionnut synnyttäessäni. Synnytykset menivät hyvin.
Olin laitattanut hiukset, kulmat ja ripset (kestoväri) ennen synnytystä. Minulla on hyvä iho, enkä tavallisestikaan tarvitse meikkivoidetta.
Näytin siis aivan ikäistäni nuoremmalta (olin 31 v ja 33 v) ja sädehtivältä. Kuvausasento selällään lapsi kainalossa on myös aivan ihanteellinen, kun kasvojen piirteet silottuvat. Kun kaikki kivut olivat poissa, niin olo oli tosi ihana ja rentoutunut ja se näkyi.
Mielipide ei ole yksin minun vaan tällaista palautetta olen kuvistani saanut. Kyllä niitä kelpaa näyttää, vaikka sairaalavaatteissa niissä makaankin. Onhan niitä kiva näyttää esim omalle äidilleen, joka on onnellinen puolestani, kun selvisin jopa pitkähköstä ekasta synnytyksestäni niin hyvin voivana.
Lapsi syntyi keskellä yötä ja synnytyssalissa oli hämärää ja valokuva on tosi epäselvä :) Seuraavat kuvat onkin otettu kotosalla ja aloin jo vähitellen muistuttaa ihmistä, hyvältä en näyttänyt siltikään.