Mies pari päivää työmatkalla ja alushousut IHAN kiimanesteissä :((
Myönsi kyllä käyneensä istumassa parilla, mutta onhan siellä täytynyt tapahtua muutakin... Vähintään strippibaarissa pyörähtänyt housunsa kastelemassa, vaikka ei mitään myönnäkään, suututtaa!
Kommentit (13)
uudet housut? Eikös se vasta olisi kummallista, jos miehelle ilmaantuisi yhtäkkiä uudet housut???
En minä ainakaan kiinnittäisi mitään huomiota jos miehellä on uudet alkkarit :) Onhan minullakin.
Joillekin normaalia.
Mun mies hyödyntää ainakin nimenomaan ulkomaan reissujaan ja ostaa vaatteita itselleen.
Jos se olisi jotain oikeesti kyseenalaista tehnyt, niin eikö ne bokserit oltais riisuttu...Ja tosiaan, jos olis jostain pettämisestä kyse, niin eikö se olisi heittänyt ne kalsarit pois, ei kiikuttanut kotiin pyykkikoriin.
ja ei ole vielä ehtinyt riisua housujaan. Nestevarasto uusiutuu ja ei ole niiden muutamien tahrojen varassa, mällit lentelee sinne sun tänne.
Olisko se kuitenkin sinua vain ikävöinyt?
kalsarit! heti herää epäilykset..
jospa se on vetänyt tosiaan molonsa jonkun sutturan märästä vitusta ja sit vetänyt housut limaisen mulkun päälle
Tutkaileeko joku miehensä kalsareita noin sairaalloisen mustasukkaisena?
mulla on suhde varattuun mieheen--
hän käy minua nussimassa---tulee puhtain kullein, mutta... emme käytä kumia, ja mies lähtee meiltä AINA, ilman, että pesisi kulliaan.
kaikki minun pillumehut ja spermat kullissaan, kotiinsa.
... oon joskus miettinyt, että kuinka uskaltaa mennä minun pillumehut kullissaan kotiinsa...
voi kurjuus.