Oletko usein ilman pikkuhousuja?
Täällä ei ole sit mikään pervopentti kyselemässä vaan nainen :)
Ihan mielenkiinnosta, kuinka suuren osan ajasta olette ilman pikkuhousuja? Itse olen huomaamattani alkanut vähentää pikkuhousujen käyttöä. Olen kärsinyt vuosia toistuvista emätintulehduksista ja hoitanut niitä vaikka minkälaisilla lääkkeillä. Olen nyt huomannut että luonnollinen linja toimii parhaiten... eihän mun alapää haise, haju tuli silloin kun alushousut muhi jalassa koko päivän hyi!
En ole aikoihin käyttänyt nukkuessani pikkuhousuja. Nyt heitän ne pois heti kun töistä pääsen :D Kotona olen ilman, lökärit vaan jalkaan tai näillä ilmoilla tietenkin sopivan pitkä hame. Käytän muutenkin paljon mekkoja ja mahdollisten sukkahousujen alle en laita mitään. Vapauttavaa :) Onko täällä naisia joilla on alushousut yötäpäivää jalassa vai muita ilmakylpijöitä?
Kommentit (38)
Nukkuessa en käytä paitsi kuukautisten aikaan. Sitten pyöräilessä ei tietenkää alushousuja pyöräilyhousujen kanssa. Ratsastamisen aloitin ja tunnilla menen myös ilman pikkuhousuja. Ratsastushousut jalassa vain.
Vain suihkussa ja saunassa olen ilman. Alapää voi mainiosti.
Nuorena ja hoikkana nukuin alusvaatteilla, siis ihan rintaliivit päällä, ja jopa t-paita, kun lihoin ja vanhenin aloin nukkua alasti, ja alasti olen aamulla siihen asti kun menen suihkuun ja puen puhtaat vaatteet päälle, jos en mene heti aamulla suihkuun olen aamutakki päällä. Kuukautisten aikaan on inhottavaa kun pitää pitää alushousuja nukkuessa, aina helpotus kun saa taas paikat ilmaa.
Ja joo, lapset ovat tottuneet näkemään äitinsä alasti.
Viime viikolla olin kaksi päivää ilman pikkareita
Nukun aina ilman alushousuja, paitsi menkkojen aikaan, kun pitää olla side. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia tulehduksia alapäässä, joten voi olla, että sillä on ollut osuutta asiaan.
Nukkuessa ilman ja välillä muutenkin kotona ollessa.
Olen mahdollisimman paljon ilman alushousuja ja sitä mieltä, että jokaisen naisen pitäis vähintään nukkua ilman, koska alapää tarvitsee niitä ilmakylpyjä! Tietenkin jos käyttää siteitä, niin pakko olla pikkuhousut, itse käytän tamponia.
En käytä nukkuessa. En ymmärrä miksi kukaan käyttäisi.. Mukavampi, ja onhan se tutkitusti terveellisempää nukkua alapää paljaana. Menkkoja ei ole koska kierukka. Hameen kanssa myös ilman. Housujen alla pidän ettei hierrä.
Nukkuessa ilman. Pöksyt kannattaa riisua edes nukkumaan mennessä alapään tuuletuksen vuoksi ja toinen on että suhdekin voi silloin paremmin:)
Ihmisten ilmoilla käytän aina, mutta kotona ollessani en kovinkaan usein. Nukun alasti ja jos ei ole menoa heti aamulla, niin mielelläni olen ilman. Usein kotiin tullessani vaihdan vaatteet mukavampiin ja samalla lähtevät kyllä alushousutkin.
Nukun ilman ja otan myös heti pois, kun kotiin pääsen.
Olen nukkunut muutaman vuoden ajan ilman alushousuja, kun luin jostain että niin olisi hyvä tehdä edes silloin tällöin. Nyt en enää ymmärrä, miten olen kyennyt olemaan kokoajan alushousut jalassa!
Aina vessassa, suihkussa, saunassa ja seksiä harrastaessa. Muulloin pöksyt jalassa, eikä ikinä ole ollut mitään tulehduksia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 12:46"]
Aina vessassa, suihkussa, saunassa ja seksiä harrastaessa. Muulloin pöksyt jalassa, eikä ikinä ole ollut mitään tulehduksia.
[/quote] Täsmälleen sama vastaus. Ikää 40 vuotta ja tulehduksia ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole sit mikään pervopentti kyselemässä vaan nainen :)
Ihan mielenkiinnosta, kuinka suuren osan ajasta olette ilman pikkuhousuja? Itse olen huomaamattani alkanut vähentää pikkuhousujen käyttöä. Olen kärsinyt vuosia toistuvista emätintulehduksista ja hoitanut niitä vaikka minkälaisilla lääkkeillä. Olen nyt huomannut että luonnollinen linja toimii parhaiten... eihän mun alapää haise, haju tuli silloin kun alushousut muhi jalassa koko päivän hyi!
En ole aikoihin käyttänyt nukkuessani pikkuhousuja. Nyt heitän ne pois heti kun töistä pääsen :D Kotona olen ilman, lökärit vaan jalkaan tai näillä ilmoilla tietenkin sopivan pitkä hame. Käytän muutenkin paljon mekkoja ja mahdollisten sukkahousujen alle en laita mitään. Vapauttavaa :) Onko täällä naisia joilla on alushousut yötäpäivää jalassa vai muita ilmakylpijöitä?
Tulehdus tai että kutittaa emättimessä voi johtua että on liian puhdas mulla 24/7 alushousut jalassa eikä koskaan oo ollu mitää kutinaa tai yhtään mitään emätimessä koska olen vaan 2 kertaa suihkussa viikossa joten mun keho ehtii tuottaa "suojaavaa" kerrosta emättimen limakalvoille ja emättimen "sisään" jotka suojaa että ei oo liian kuivaa ja suohaa tulehduksilta. Ja jos sitä pimppiä kokoajan pesee pissan jälkeen kakan jälkeen riittää että pyyhkii niin pimppi pysyy hyvänä
Ruskean talon hyljealtaassa ei käytetä housuja!
En ole ikinä käyttänyt pikkuhousuja. Jostain syystä ei vaan ole tullut edes mieleen. Lyhyitä kalsareita käytän kyllä. Ehkä se johtuu siitä, että olen mies.
Onko aapee sittenkään nainen? Mietin vain tuota että ei muka sukkahuosujen alla käytä pikkareita. Meinaan vaan että vaikka nailonit on ohutta ja läpinäkyvää ainetta, niin ei niiden läpi mitään ilmakylpyjä saa ja epämukavuus on taatusti suurempi kuin jos sukkisten alle pukisi puuvillakalsarit.
Sen sijaan pitkähkön hameen kanssa kotioloissa olen itse usein ilman.