Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys niille jotka raskautuvat kun otitte omenaviinietikkaa!

21.02.2008 |

Hei vaan! Olin joskus lukevinani jostain pinosta et muutama äitiä oli saanut tärpit kierrosta jossa oli ottanut omenaviinietikkaa. Voi toki olla sattumaa, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että otitteko sitä koko kierron vai vaan puoleen väliin (ovikseen asti)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää otin sitä kun tulin raskaaks. Meinasin alkaa kierron alusta, mutta olin niin saamaton sitä ostaan, että aloin vasta just ennen ovista ja jatkoin kierron loppuun ja vähän plussan jälkeenkin ennen ku kyllästyin ;) En kyllä tiiä, oliko sillä myrkyllä sitten mitään tekemistä raskautumisen kanssa vai ei...

Vierailija
2/9 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko yrityskierto tärppikierto oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan sitä jo yritetty, olikohan 8. kierto. Miehen mielestä oli ihan höpönpömppää sitä lipitellä, mutta en nyt tiiä, oliko sitten sattumaa vai ei, että niin pitkän yrityksen jälkeen just siinä kierrossa tärppäs...? No onhan siinä sanottu olevan niin paljon muitakin terveysvaikutuksia, että ei kai se ainakaan pahaa voi tehdä (paitsi hampaille ja makuhermoille)

Vierailija
4/9 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nimittäin kuullu muistakin, kelle ois käyny noin. Mitään tieteellistä faktaahan asiasta ei ole et edesauttais hedelmöittymistä. No meillä nyt yk5 menossa ja ajattelin kokeilla. Kuten sanottu muita terveysvaikutuksia on kait jollain tasolla tutkittu, et ei siitä ainakaan haittaa ole :) Mä ostin niitä pillereinä ku ajattelin et en varmaan saa litkua alas ja hampaillekin on kuulema aika huonoksi.

Hyviä vointeja ja kiitos kun viitsit vastata! :)

Vierailija
5/9 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lukenu, että se raskautumisvaikutus johtuis sen vaikutuksesta happo-emästasapainoon sillain raskaudelle positiivisesti. Mutta se voi kyllä olla tosiaan yhtä hyvin sattumaa ja höpönpöppöäkin ;o)

Vierailija
6/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hormoonihoitoja ja yksi inseminaatiokin tehtiin, vaille tulosta :(

Sitten päätin, että kokeilen omenaviinietikkaa, ajatellen, että tokkopa siitä mitään haittaakaan on.

Otin sitä 1 rkl/päivä, semmoisenaan hulautin lusikalla suustani alas.

En muista mistä kp:istä alotin, mutta aika kierron alusta aloitin.

Ja kappas vaan, ihme ja kumma... " luomutärppi" tuli, ilman hoitoja siis :)

Nyt rv 9+1, ja omenaviinietikan jätin positiivisen testin tehtyäni ;)

Eli ekasta omenaviinietikkakierrosta tärppäsi---sattumaa vai puppua, en tiedä, mutta...kannattipa kuitenkin kokeilla ;)

Vierailija
7/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrossa jossa tärppäsi,kokeilin myös tuota omenaviinietikkaa. Tosin vähän hajamielisesti, enkä muistanut sitä ihan joka päivä koko kierron ajan juoda. Mut sit yx kans, mitä ei muissa kierroissa, niin ovulaation aikaan (kun sain plussan ovistestiin niin siitä eteenpäin)2iltana join lasillisen punaviiniä. Se kuulema auttais kans. Ja tärppi tuli ainakin meille=)

Vierailija
8/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on monia jotaka on ottaneet ekä ole tullut +, mutta kuitenkin kannnustaa yrittämään kun keinot tärpin saavuttamiseksi ei ton perinteisen menetelmän lisäksi niin moninaiset ole ;)

Hyvää raskaudenkulkua teille muumimamma ja artunäityli myös! :)

Vierailija
9/9 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä kierrossa sillon tällön (kyllästyin kun ei heti auttanut:D )ja nyt tärppäs