Onko ketään joka olisi raskautunut 2tbl/pvä clomi annoksella? ov
Söin kuukauden 1tbl/pvä clomeja ja ne toimi niin että saivat aikaiseksi munarakkulan. Tässä kuussa ei sitten gynen kanssa enää löydetty rakkuloita. Otettiin s-progestoriini verikoe joka oli kiertopäivällä 23 ja se oli 13. Itse tulkitsisin sen netin perusteella niin, että ovulaatiota ei ole ollut tällä kierrolla. (soittoaika on siis lekurille vasta viikon päästä) ELI ensi kierrosta lähdetään tupla-annoksella liikenteeseen. Itellä epätoivoinen olo, kun ei kerran 1 tabletti auta niin mix tuplamäärä tekis sen parempaa tulosta... Eli tarvitsisin rohkaisua jos vaikka jollain olisi positiivisia kokemuksia.
Kommentit (7)
Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Minulla lähdettiin heti liikkeelle 2tbl/pvä kierron 3-7 päivä. Toisesta clomikierrosta raskauduin ja nyt menossa 12+1. Tsemppiä jatkoon!
...joka jo 6v ja aikanaan sai alkunsa just 2tbl/vrk annoksella ja kp 3.-7. ne otin. Eka kierrosta tuli silloin plussa.
Nyt kakkonen masussa, IVF-alkuinen kylläkin, rv 39+2 menossa...
Onnea Sinulle seuraavaan kiertoon!
-Auris-
Minä käytin 2tbl clomeja/pv. Aikaan saatiin kaksi munarakkulaa, jotka ovuloituivat molemmat. Meille tehtiin pas tuohon kiertoon myös. Viime viikon ultra paljasti totuuden. kohdussa oli kolme raskauspussia...
Neljään vuoteen emme ole raskautta saaneet aikaiseksi, ja nyt lähti kaikki kolme??? Huomenna minulla on ultra jossa saamme uutta tietoa, miten raskaudet ovat edenneet, ja onko siellä kolme sydämen sykettä, vai vähemmän??
Näin siis meillä. Toivoa on siis aina onnistua!!!
T. Nallukka
Hyvinhän siellä on käynyt! Ja useamminkin on ultrattu jo.
Kolme pientä ihmisen alkua masussa porskuttaa!
Viime perjantaina oli ultra viimeksi, ja siellä ne ovat nyt n. 27 mm:n mittaisia. Liikkuvatkin jo, ja sormia heiluttelevat... Kaikki ovat tähän mennessä kasvaneet tasaisesti onneksi!
Tämä elämä on niin ihmeellistä!
Neljään vuoteen ei tapahtunut mitään, ja sitten kerralla triplapotti! Meillä on siis juuri 4 vuotta täyttävä tytär.
toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti, ja vauvat pysyisivät masussa mahdollisimman pitkään. Syyskuu on tavoitteena. Laskettu aika olisi 13.10, eli raskausviikkoja on n yt 10+1.
Terkuin Nallukka ja piiperöt
Hei,
Tässä olisi yksi kaipaamasi esimerkki clomeilla raskautuneesta.
Ensin aloitettiin 2+1+2+1+2 annostuksella ja sitten 2per päivä, mutta pelkät clomit eicät tehonneet. Metformin siihen mukaan ja saatiin aikaan ensimmäinen ovulaatio puoleen vuoteen. Sepä sitten tärppäsi ja 12+5 menossa.
Ymmärtääkseni aika yleistä tuo annostuksen nosto. Mahdollisimman pienestä määrästä tadietaan aloittaa...