Oletteko jo tutustuneet tähän uuteen sairaaseen trendiin?
Tarkoitan tätä uutta juttua, missä manga yms fanit pukeutuvat haluamakseen hahmoksi ja kulkevat nukke kädessä ympäri Suamen muata? Esimerkiksi Jyväskylässä ja Hesassa näitä näkyy jo aika usein!
He siis pukeutuvat haluamakseen hahmoksi, ja sitten heillä on se nukkekin mukana. Menevät esim kahvilaan, jossa tarjoilin on kysyttävä myös NUKELTA, mitä se haluaa tilata!!!!
Googlettamalla löytyy esim Hartsilapset sanalla noisa pöpeistä.
Yleensä ne nuket on vielä sellaisia lapsennäköisiä suurisilmäisiä tyttöjä...
Foorumeilla ne fanit hikoilevat, itkevät ja hermoilevat, milloin heidän tulema nukkensa saapuu postiin. Maksavatkin niistä ihan älyttömiä summia!!!!!!!!
Ei voi olla terveellistä tommonen ei...
Kommentit (26)
No jos minun on nukelta kyseltävä mitä se haluaa tilata niin kieltäydyn ja pyydän vaihtamaan ravintolaa jos ei miellytä. Jos vastaan pullikoidaan vähänkin niin soitan tinanapit viemään nukkepellen nukkeineen ulos.
Lapsi on terve kun se leikkii. Ja aikuinen.
Jees. Mahtavaa. Kaivan kyllä nyt barbit esiin ja kahville. Jos en olisi lukenut näitä juttuja, niin en itse olisi hoksannutkaan näin kivaa harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Jees. Mahtavaa. Kaivan kyllä nyt barbit esiin ja kahville. Jos en olisi lukenut näitä juttuja, niin en itse olisi hoksannutkaan näin kivaa harrastusta.
Todellakin mahtavaa! Ehkä minäkin nyt kehtaan viedä tyttöystäväni Barbaran kahvilaan kun se on kerran kiva ja terve harrastus.
T: Peräkammarin Uuno
Otas nyt AP ne lääkkeet, ettei tarvi paskapostata maanisesti kymmeniä viestejä aivan jonninjoutavasta asiasta.
Itselläni oli myös lapsena (yllättävän vanhana, ehkä 9-10 v) sellainen vaihe, että kuljetin lelu-Karvista joka paikkaan ja peittelin sen yöksi nukkumaan yms.