Missä vaiheessa tapailua on törkeää tapailla myös muita miehiä??
Eli oon saanu kolme mukavaa s-postikaveria netistä. Itselläni on tähtäimessä ihan vakava parisuhde ja ymmärtääkseni myös näillä miehillä.
Yhtä näistä olen tavannut nyt kolmesti ja teimme suunnitelmat myös seuraavaan tapaamiseen eli synkkaa täysillä :) Kuitenkin olemme olleet ihan kaveripohjalla eikä romanttisemmasta lähestymistavasta ole vielä keskusteltu.
Missä vaiheessa on törkeää tavata näitä muita? Olisiko raja tällaisessa säännöllisessä tapailussa vai siinä kun ihan selkeästi alamme seurustella? Tietenkin kiinnostaisi tavata nämä kaksi muuta sähköistä tuttavaakin mutta haluan olla ihan rehellisellä pohjalla tässä alkaneessa tapailussa. Ja kyllä olen iloisesti ja positiivisesti kiinnostunut mitä tästä kenties tulisi :)
Neuvokaa, kiitos!
Kommentit (2)
Kerrot näistä muista ja kysyt,miten vakavana hän pitää teidän tapaamisia ja mitkä ovat hänen suunnitelmat teidän suhteen.
Eli jos nyt tapailemallasi miehellä olisi kanssa pari muuta naista katsastettavana samaan aikaan samaan tyyliin kuin sulla. Miten tykkäisit, että hän niistä sinulle kertoisi tai missä vaiheessa lopettaisi kaiken muun tapailun. Asiastahan voi(nee) ihan avoimesti keskustella miehen/miesten kanssa.