Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle lahjaksi eroottinen kuva vaimosta;)

Vierailija
20.02.2008 |

Tuli mieleen pieneeni, että voisi teetättää itsestään jonkun ihanan pikkutuhman kuvan miehelle. Ottaakohan ne missään kuvaamossa sen tyyppisiä kuvia? Siis ei mitään rivoja vaan ehkä jotain Playboy-tyyppistä. Pitäskö kysästä Hugh Hefneriltä suoraan;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai niitä jossain otetaan... toivottavasti et asu missään pikkukaupungissa, voisi olla kynnys mennä tuttuun valokuvaliikkeeseen aika korkea... Josko sillä kuuluisalla " kooklella" löytyisi? Tai sitten kylmästi etit jostain käsiisi jonkun korkealuokkaisen miestenlehden, jos sellaisessa olisi jotain ilmoituksia. Okei, toi saattaa kyllä olla aika arveluttava idea toisaalta...

Loistava idea, mä taidan hyödyntää kanssa, kun mieheni täyttää pyöreitä seuraavan kerran. Siihen mennessä varmaan mun kroppakin näyttää jo vähän paremmalta ;) Kiitos vinkistä :)

Vierailija
2/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista tehtiin hieman utuisia kuvankäsittelyllä. Selluliitit lähti vartti tunnissa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin- ja hääpalstat olivat täynnä näitä.

Luultavasti ammatikuvaajan palkkion suuruus ja se, että et koskaan voi olla IHAN varma, ettei niitä kuvia päädy suurempaankin jakeluun, vaikuttavat niin, että loppujen lopuksi aika harva näihin ryhtyy.

Miksette kuvaisi miehen kanssa, miksi haluat olla vieraan valokuvaajan edessä alasti?

Vierailija
4/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ne painoivat sen kuvan valkoisen kahvimukin kylkeen. Kuvassa olin siis minä, violetissa nahkahameessa, pienesti paljastava ja silleen ihan mukava kuva vaikken missi olekaan. ;)

Annoin miehelle lahjaksi, että hän veisi sen mukin töihin kahvimukiksi ja siten olisin hänen lähellään myös töissä. =)

Näin hän tekikin ja naurattaa kun mukia ovat kommentoineet hänen työkaverit tyyliin " onpas sulla kiva kissa mukissas" " älä polta suuta noin kuumasta mukista juodessas" yms =) Mies ei heti uskaltanut sanoa että se on hänen vaimonsa ja myöhemmin kun sanoi, niin kaverit ei enää uskoneet. =D Mieheni on töissä isossa metallifirmassa haalarihommissa ja en ole tavannut hänen työkavereistaan juuri ketään. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi