Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä neuvoksi kun kilot kyllä on karissut mutta vatsan ympärysmitta pysyy vain samana?

20.02.2008 |

Pakkohan noiden jenkkakahvojen on lähteä pienenemään jossakin vaiheessa jos ihminen laihtuu koko ajan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taasen on menee niin, että nytkin on jo vyötäröltä lähtenyt senttejä yhteensä 24cm, mutta kiloja vaan n. 5kiloa.

Vierailija
2/2 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Paibai

Kysyit, mikä neuvoksi, kun mitat ei pienene, vaikka kiloja lähtenyt.

Itte oon laihduttanut tuolla Elopainoisissa 78 kg:sta noin 58 kiloon. Jo ennen tuota 78:a tiputin eri rupeamalla painoa noin 95:stä tuohon 78:iin. Otin rupeaman aikana mitat vyötäröltä, kädestä, reidestä, lantiolta ja rinnanympäryksestä kerran kuussa.

Elopainoisten aikana tsemppasin itteeni lukemalla kaiken maailman laihdutuslehtiä ja nettipalstoja. Useammassa tuli esille, miten tärkeää olisi laiharin aikana treenata lihaksia. Osa pudonneista kiloistahan on lihasmassaakin. Mitä vähemmän lihaksia vähenee eli mitä paremmassa kunnossa lihakset on, sitä tiukempi on ja sitä pienemmät mitat. Ja mulla pudotettavaa riitti, joten oli varmaan ihan oikea riski, ett musta olis voinut tulla laiha, mutta tosi ' löysä' .

Olin kiltti tyttö (siis olin niiiiiiin kypsä kiloihini ja sika motivoitunut) ja aloin treenaan lihaksia, ensin kotosalla ihan jumppakuminauhalla ja pikku vastuksilla. Siinä vaiheessa vauvelini oli niin pieni, etten oikein voinut mennä säännöllisesti salille. Sit aloin myöhemmin käymään salilla, kavereiden kutsumana ja ensin ohjaajan avulla ja ohjelmaa noudattaen. Pyysin vielä erikseen bodykorsetiin ja löysiin ongelmapaikkoihin keskittyvää ohjelmaa,en mitäänyleistreeniä...Tietty riippuu,onko sen tyylinen ihminen,ett innostuu lihaksia treenaamaan...Ite innostuin, käyn yhä.

Mutta ainakin mun kokemuksen mukaan mitat pieneni hitaasti, työläästi mutta varmasti. Yhteensä -30 cm vyötäröltä, -10 cm reisistä, -17 cm lantiolta, - 5 cm kädesä ja rinnanympäryksestä -19 cm.

Jos tää lihaskunto on jutun ydin sulla, niin tsemppiä sulle jatkossakin painonpudotukseen/painonhallintaan ja hyvän kuntoon.

YSt terv Maisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla