NELIAPILAT vko 8
Aloitanpahan nyt uuden pinon, kun tuo edellinen on jo aika maxi. Yritän jopa puutteellisilla atk-taidoillani linkittää sen edellisen ketjun tähän.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12310744&p=1&mpage=1&tmod…
Kommentit (29)
Olen käynnyt lukemassa,mut kirjoittamaan en taas ole kerennyt.
Mähän tein torstaina varmuudeksi testin, kun aloitin käyttään sellaista vatsaa muokkaavaa ainetta.No sehän näytti melkoista selvän plussa haamun...No päätin tehdä samoin tein ,vielä uuden testin ja se oli nega :| ,no soitin neukkulaan ja siellä oli sitä mieltä, et on vaan niin alussa et ei kerta pissasta näy. No päätettiin, et teen vielä uuden testin sunnuntai aamuna ja se taas nega :/ , arvatkaa huokaisinko helpotuksesta huh :o , mut soitin tänään neukkulaan, kun lupasin ja olivat ihan ihmeissään,et mistä se plussa sit tuli siihen ekaan testiin. Ja kun mitään vuotojakaan ei ole ollut,niin minne se plussa hävis. No huomen meen verikokeissa käymään vielä varmuudeksi,mut olen sitä mieltä et maanantaikappale oli toi eka :kieh: ,tollaiset testit pitäis kieltää lailla,mitkä saa ihmiset sydärin partaalle :kieh:
Tämä ketju kävi niin hiljaiseksi, että kävin sysäämässä tuntojani
tuonne kuukausipinoon, jospa me saataisiin henkiin tämä oma
neliapiloiden pino.
Leekolassen tilanne on todella surullinen, toivottavsti saa(t) apua
ja pääset ajallaan elämässä eteenpäin. Aikaa se vaatii tietysti.
Nani, toivottavasti teidän pikkumies siitä pian virkistyy. Mites hanpaat,
voisko johtua niistä??
Omaa tilannetta sen verran, että täti pyyhkäsi eilen paikalle. Olen
aika pettynyt kun oli odotukset aika korkealla. Mutta ei voi muuta
kun toivoa, että se pian tärppäsi. Mies on lähdössä reissuun ja laskes-
kelin, että sen pitäis takas tulla just ajalleen kuitenkin. Jos se ovis
ei tule normaalia aikasemmin. Mun kierto kun on välillä mitä sattuu...
Tylsiä päiviä elellen
Pearl
Hiljaista tuntuu olevan täällä...Itsekin olen töissä tällä hetkellä, mutta pieni tauko tässä menossa...Enää kahdet menkat odotettavana ja sitten koittaa se aika, kun meidän perheessä aletaan yrittämään neljättä (eli huhtikuussa)! Hui! Aika on mennyt kovaa vauhtia ja melkein pelottaa, että ei vielä! Toisaalta haluaisin tulla nopeasti raskaaksi, toisaalta en haluaisi pahoinvointia kesäksi...No, antaa luonnon päättää se asia. Kaikki tapahtuu ajallaan, jos on tapahtuakseen. nyt täytyy lopettaa, en halua työkavereita tähän taakseni urkkimaan, että millä palstalla seikkailen ;)
Plussatuulia kaikille! Ja pahoittelut niille, joilla ei ole tärpännyt yrityksistä huolimatta. Miten leekolasse jakselet? Käyhän purkamassa tuntojasi, jos siltä yhtään tuntuu! Tsemppiä sulle ja perheellesi!
t.Menninkäinen
Tervehdys kaikille!
Olen 32v kolmen tytön mamma joka todellakin toivoisi vielä yhden nyytin syliin! Mies on ollut vielä hieman passiivinen tämän asian suhteen mutta eiköhän naisellinen taivuttelu tuo tulosta ;) Ainakin toivon niin. Ilmoitin kyllä alku viikosta etten enää halua syödä pillereitä ja että minun puolesta vauva saa tulla jos on tullakseen. Eipä mies ainakaan jyrkästi ollut vastaankaan. Onhan se tottakai taas uudelleen asennoituminen jos vauva tulee taloon kun kuopuskin on jo nyt 4v (vauvan syntyessä ois siis väh.5v)
Joten kp6/28 nyt menossa. Jännittiviä vaiheita elellään!
-Islabonita-
...yleensä en laske kiertopäiviä sen kummemmin, mutta pakko tulla mainitsemaan nyt, kun havahduin, että kp31/28-30 menossa...Joskus on kyllä mennyt ylikin tuon kp30:n, mutta ei viime aikoina. No, toivottavasti vain jokin lievä häiriö kyseessä, raskautta ei vielä olla yritetty. Mies tuossa tosin totesi, että oltiinhan me tällä viikolla kerran pari ns. varmoilla päivillä ilman kumia. Itse olen laskeskellut, ettei ovis millään ole voinut osua niille päiville...No, eihän sitä koskaan tiedä... ;)
t.Menninkäinen
Menkat alkoivat tänään kp32 (onneksi)...Emme siis ole vielä yrittäneet vauvaa, mutta ihan pienellä todennäköisyydellä olisin periaatteessa voinut raskautua menneellä kierrolla. Näin ei kuitenkaan päässyt käymään. Näiden menkkojen jälkeen enää yhdet menkat odotettavana ja sitten voidaan aloittaa yritys!
pitkästä aikaa taustalta vääntäydyn ihan vähän raapustamaan.
niin kävi muorille taas että täti tuli ja meni... nyt on kp 6/28-30. Ei auttanut helokin syönti, tosin aion sitä kuitenkin sitkeästi vielä syödä. Houkuttas kovasti hommata niitä clomeja, mutta niitä varten pitäis kulkea jossain kauempana, ei omasta pienestä tk:sta saa. Onkos kellään kokemusta niistä?
lannistuva muori
No onhan täällä muitakin! Jäi viikonlopulla täällä käymättä ja ku en heti pinoa löytänyt niin aattelin että näinkö ei kukaan ole täällä pinoutunut, mutta onnekseni en ole ainut neliapila vaan löytyihän täältä muitakin!!
Pukinmuorille: Pahoitteluni menkoista! Mulla ei ole omakohtaista kokemusta clomeista...aikoinani niitä kans mietin mutta eivät mulle niitä antaneet...(eivät antaneet mulle minkäänlaisia " lapsettomuushoitoja" koska meillä oli kaks lasta ennestään ja nämä he laskivat samaan syssyyn..siis näin Lahdessa) Mutta onneksi raskauduin sitte kuitenki luomusti sen 3,5v odottelun ja kaipuun jälkeen...
-Menninkäinen-: meillä harjoitetaan sellaisia " varmoja päiviä" että mies ei uskokkaan että raskautuisin ku olen tän painonen eli ku tätä ylipainoa löytyy niin en tuliskaan raskaaksi...jos nyt ymmärrätte mitä tarkotan..siis tämä pikkumies sai alkunsa niin että olin noin 10kg tiputtanut painostani...niin mies aattelee että sama homma mun kropallani on meneillään eli se ei " toimi" tässä painossa.. =) Mutta kohtahan teillä alkaa ne ihanat kuumeilut!
pitää mennä
nani
Viikotki on vielä ihan tuuliajolla mutta en tähän hätään kerkiä väsätä uuttakaan, joten siis otsikon mukaan mennään vielä helmikuun puoltaväliä =)
Meillä ihmejutut kuopuksen kanssa jatkuu...lekurissakin on nyt käyty, mitään uutta ei tiedetä, päällisin puolin ei mitään vikaa...särkylääkekuurilla mennään muutama päivä ja katotaan oisko niistä apua sen vertaa että tiedetään itkeekö kipua vai onko muuten vaan jotenki levoton aika...raskasta ainaki on ollu ku pitäs tuota unta saada itekki palloon...viime yönä olin taas nukahtanu istaalleen (imetän istaalleen) tosin nyt heräsin jo 20min päästä, olin siis kattonu kelloa ku lapsen nostin sänkyyn mutta kerkesin nukahtaa ennen ku rojahdin vaakatasoon... :) viikko sitte nukuin tunnin tollasessa asennossa...aika jumissa paikat sen jälkeen (istun niin että jalat on suorana sängyllä ja lapsi siinä tissillä eli tosi ergonominen imetysasento)
Täytyy kiiruhtaa hakemaan keskimmäinen sellotunnilta, kotiin tulla syömään ja taas lennetään sählyyn isompien kans...isukki on taas reissussa joten kaikki kuskaamiset on mun kontolla...
Mutta tulkaahan arvon rouvat turiseen etten yksinäni pinoa pidä pystyssä (näemmä edellisen kerran olen ollut pinoutumassa) Kait täällä vielä on nelosesta kuumeilevia??
Heippa siis taas seuraavaan kertaan!
nani kera poikalauman