keskenmeno??
Ensiviikolla olisi ollut ensimmäinen ultra, sunnuntaina tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa aamulla, samoin maanantaina, eilen tuli jo kirkasta punaista ja illalla muutama pieni klöntti. yö oli yhtä helvettiä, olen ollut hereillä jo aamu neljästä, ottanut särkylääkettä ja itkenyt kivusta ja surusta. verentulo on jatkunut koko yön ja välillä on tullut muutakin kuin pelkkää verta, tämä taitaa olla keskenmeno...l
viimeiset kuukautiset oli lokakuussa 2007 mutta neuvolan mukaan ei ollut raskaus niin pitkällä, sydänääniäkään ei kuulunut kertaakaan kukaan ei ollut tk puolella huolissaan vaikka minulla oli sellainen ihme kutina koko ajan, koska olin 18+ viikolla kun viime raskaudessa kuului sydän äänet..
no tämä on elämää mutta kun tästä toipuu, miten ihmeessä uskallan e nää yrittää lasta, tämä on ollut aivan tosi raskasta henkisesti kaikki nämä 5 viikkoa jonka olen tiennyt olevani raskaana. oireetkin olivat niin pahimmasta päästä että olen ollut koko tämän vuoden sairaslomalla oireiden vuoksi ja vasta 25.1 näytti plussaa ja kaikki se vaiva turhan vuoksi!!! MIKSI!! kuinka te muut km kokeneet olette kestäneet?? mulla kuitenkin on kaksi raskautta ja 2 ihanaa lasta temmeltämässä, kuinka ihmeessä siihen möykkyyn voi kiintyä
niin lyhyessä ajassa vaikka ei mitään elonmerkkejäkää antanu!!!
kestääköhän tää pää tätä kaikkee, nälkäkin olisi mutta ei huvita syödä, kaikki ilo vain katosi viime yön aikana aivan totaalisesti.. ja tekstikin on sekavaa aivan kuin mun pää.
Täällä mennään samoissa fiiliksissä:(
Me " odotimme" esikoista rv5+2(maanantai-iltana) ja alkoi tulemaan kunnolla verta, hulahteli vessanpönttöön.
Tämä oli tulos viidennestä PAS_sista:( edellinen PAS josta myös plussa syyskuussa joka sitten oli kohdunulkoinen.Leikkaukseen ja oikea munajohdin pois.
Eilen kävin ultrassa lääkäri näki ruskuaispussin ja thäts it, sanoi ettei ainakaan tuolla vuodolla ole ulos tullut joten nyt katsotaan tilannetta.
Seuraava ultra olisi 3.3 jos en ala vuotamaan uudelleen kovien kipujen kanssa ja joudun lähtemään päivystykseen.
Eilisen päivän jälkeen ei ole vuotoa tullut mutta tiedän että meidän pieni meni:( koska vuodon mukana lähti KAIKKI raskausoireet, pahaolo joka oli todella kova..Nyt...ei niin mitään eli tämähän sitten on keskeytynyt keskenmeno...
Tää varmaankin menee taas vaikeimman kautta...kaavinta yms.No, enpä ole sitä vielä kokenut kaipa Jumala nyt haluaa, että senkin koen.
En osaa oikein lohduttaa..ehkä niin että ole onnellinen pienistä joita sinulla on kotona...ja ajattele, että näin luonto hoitaa asiat..En tiedä..ei varmaan paljon lohduta, tiedän mutta en muuta osaa sanoa, kun itse mietin samoja asioita.
Ehkä tarkoitus ei ole meille lasta suoda joten olkoot koko homma.
Hoidota saavat meidän osalta jäädä nyt ..taukoa on pakko pitää...
Plussa-testi....naurettavaa..mitä se on? testi johon tulee plussa mutta siihen se sitten jääkin..*huokaus*
Koeta jaksaa,
halein
HH