Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isätkin vois haluta olla lasten kanssa kotona, mutta äidit omii ne 3 vuotta.

Vierailija
20.02.2008 |

Meillä ainakin haluais mutta mä en oo vielä löytänyt töitä. Oletteko muut aivan varmoja, että miehenne haluaa tosiaankin painaa sitä pitkää päivää elättääkseen teidän lastenhoidot ja siten jäävän vieraammiksi lapsilleen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä minä voisin töihin jossain vaheessa mennä ja isä jäisi kotiin. Mutta mun palkalla ei elätetä ja tuet on surkeat.

hakeutua parempipalkkaisiin hommiin? Nyt riistät lapsiltasi isän! (Näinhän sanotaan miehelle, joka haluaa vaimonsa eli lasten äidin menevä töihin..) Eivätkö naiset edelleenkään kykene/halua ottaa vastuuta omasta elämästään ja perheensä elatuksesta? Vieläkin, 200-luvulla, luotetaan siihen, että kyllä se mies maksaa.

Vierailija
2/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa muuten teette lapsia sellaisten miesten kanssa, joita lastenhoito ei voisi vähempää kiinnostaa? Turha sitten mielestöni itkeä marttyyrina, että on rankkaa ja erotakaan ei voi, koska ei ole koulutusta/työkokemusta/palkka on pieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa tai kuukautta joo, mutta ei vuosia.

Vierailija
4/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on kyllä siinä asiassa poikkeus. On töissä vähän " äijäduunissa" ja kaverit suurimmaksi osaksi samalla alalla... eli mun miehen kaverit ei lainkaan ymmärrä miehen kotiinjäämistä. Noh, ne ei myöskään ymmärrä sitä, että jos meidän vauvalle tulee kakka vaippaan, niin mun mies menee ihan muitta mutkitta vaihtamaan vaipan, eikä huutele mua. Ei se sitä pyllynpesemistä rakasta yhtään sen enempää kuin minäkään, mutta tekee sen, koska... ööh... koska haluaa? Hmm... enpä ole tuota kysynyt.... :D

Miehen kaverit ei siis ole ikänä vaihtaneet vaippaa. Monilla näistä on kuitenkin useampi lapsi... mun mielestä toi on ehkä jopa outoa.

Vierailija
5/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain olet luuseri, eihän se muiden vika ole.

Vierailija
6/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen vuoksi, että minulla on parempi palkka ja hyvin joustavat työajat. Miehellä 8,5h päivässä + 1,5h työmatkoihin.

Vierailija
7/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihanteellista jos minä olisin ollut ensin 2,5 vuotta kotona ja sit mies toiset 2,5v. Ei onnistu meillä. miehellä oma yritys mutta vaikka ei olisikaan niin en tosiaan usko et suostuisi jäämään kotiin lasten kanssa. Rahalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Musta olisi ihanaa et mies olisi kotona ja minä töissä ja mun puolesta voisi käyttää tienaamani rahat kuinka parhaaksi näksi perheen hyväksi.

Vierailija
8/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hankkisi lasta jos ei olisi työpaikkaa odottamassa ja raha-asiat muutenkin kunnossa.

Vierailija
9/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinut viedä lapsia hoitoon ja molemmilla oli mahdollisuus olla kotona!

Vierailija
10/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä ratkaisu, molemmilla on samansuuruiset palkat ja mies itse asiassa viihtyy kotona paremmin kuin minä, ja saa haluamansa tauon työputkestaan

Vierailija
11/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi pelaa tietokoneella 24/7 ja 2v menee siinä sivussa.

Vierailija
12/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä dokkarissa viikonloppuisästä mua kävi hirveästi sääliksi se isä joka halusi viettää enemmän aikaa lastensa kanssa mutta äiti suostui vain siihen 48 tuntiin kahdessa viikossa. Milloin tämä maailma on mennyt tällaiseksi ettei vanhemmat ole tasa-arvoisessa asemassa?

Vierailija
13/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolittaa tulojamme. Se nimittäin olisi edessä, jos mies jäisi kotiin ja minä menisin töihin

Vierailija
14/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi lapsia appilassa nukkumaan ja itse istuin muiden kanssa. Appi katsoo mua pitkään ja sanoo et kyllä se on äiti jonka kuuluisi tuo homma hoitaa, lapsille äiti on niin tärkeä henkilö. Kuultiin kokoajan häläristä et lapset itki. Mietin lyhyesti ja totesin apelle et toi asenne on juuri syynä siihen et lapset jää äidille avioeron sattuessa ja miehillä ei paljon oikeuksia ole. Menipäs ukko hiljaiseksi

Vierailija
15/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt hoitovapaalla, mutta olen miehelle sanonut että olen valmis menemään töihin, jos hän jää vapaalle. Saapa nähdä miten käy...

Vierailija
16/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi näytti olevan osittain samaa mieltä minun kanssani, että niiltä miehiltä ei edes kysytä mitä ne haluaa, vaan äiti omii lapset itselleen. Työttömyydestäni vielä, se ei välttämättä tarkoita, ettei tultaisi toimeen. Mies aikoo jäädä vuorotteluvapaalle, vaikka en löytäisikkään töitä, eli oltais kummatkin kotona. Asiat järjestetty ja elintaso valmiiksi tingitty niin ainahan sitä jotenkin pärjää, mutta parempi tietysti olis jos järkevää työtä löytyis.

Vierailija
17/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että joitakin isejä ei kiinnosta lapset mutta ei siitä mitään yleistä ohjenuoraa pitäisi tehdä vaan katsoa tapaus kerrallaan.

Vierailija
18/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös keppiä. Miksi ihmeessä hankkia lapsia, jos ei ole niistä kiinnostunut? Ja miksi tehdä sellaiselle miehelle lapsia?

Vierailija
19/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti hän on monessa suhteessa parempi kotivanhempi kuin minä. Voi olla että ruoka ei ole joka päivä valmiina kotiintullessani (kuten nyt hänelle), mutta hän touhuaa ja leikkii lasten kanssa enemmän kuin minä.

Vierailija
20/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset tekee lapsia tyhjän päälle tai tienaa huonosti. Se on varmasti suurempi syy vapaajärjestelyihin kuin asenteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi