Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammattikorkeaan syksyllä?

19.02.2008 |

Jos pääsen syksyllä amk:aan,lapseni täyttää silloin 7v. Meillä ei ole koululaisten iltapäiväkoteja lähellä,joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee yksin kotona oleminen.

Poika on kuitenkin sen verran arka,että taitaa olla paras palkata hoitaja iltapäiviksi kotiin.

Mitä nuorelle voisi minimissään maksaa n.4 tunnista päivässä johon sisältyy koulusta hakeminen muttei muita kotihommia. Siis 5 krt viikossa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kunta ole perusopetuslain nojalla velvollinen järjestämään iltapäiväkerhoja ensimmäisen ja toisenluokan oppilaille? Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
2/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kulkee) ja mitenkään suoraa reittiä sinne ei ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teillä ei ole sitten saattopalvelua sinne iltapäiväkerhoon koululta ? (Meidän kunnassa kouluavustaja tai joku muu saattaa iltapäiväkerhoon menevät lapset turvallisesti koululta kerhoon).

Itse olen maksanut tilapäisille hoitajille 5e tunti, mutta siitä kyllä tulee hurja summa kuussa, jos joka päivä on 4 tuntia. Melkeimpä halvemmaksi tulisi taksikyyti itse maksettuna jokapäivä kerhoon.

Ongelma voi olla myös sellaisen nuoren löytäminen joka ei käy itse koulua (ekaluokkalainen pääsee yleensä klo 12 tai 13, ja lukioikäiset yleensä klo 14 tai 15).

Vierailija
4/4 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni joissakin kunnissa pikkuoppilaille myönnetään taksikyyti vaarallisen koulumatkan takia.