Ihmissudet, millä pesette turkkinne?
Kommentit (20)
nuolen, pysyy turkki kiiltävänä ja on ekologista
Olen itse yrittänyt valmistaa saippuaa Tyler Durdenin malliin, mutta toistaiseksiei ole onnistunut.
Vierailija:
Olen itse yrittänyt valmistaa saippuaa Tyler Durdenin malliin, mutta toistaiseksiei ole onnistunut.
joten paras mennä notkumaan rolf nordströmin klinikan nurkille jos meinaat saada hyvää saippuaa aikaiseksi.
Eipä ihmissuden taida tarvita Norströmiin turvautua, riittää kun valikoi uhrunsa huolella.
Jätän kyljyksistä aina rasvareunukset syömättä...
nykyihmiset ovat sen verran rasvaisia että on meillä ihmissusillakin lihominen vaarana. Siksi olen koneella enkä saalistamassa
haisen sen jälkeen " luonnolle" ja saalistusretket onnistuvat paremmin.
Just äsken kävin hakemassa lihavat ukon joka tuli lähipubista, oli sitten käynyt marinoimassa itsensä wiskillä.
Minä olen, ja muut ihmissudet suhtautuvat nuivasti. Itsekin olen kyllä miettinyt jo, että onko tässä mitään mieltä... roikkua kroonikko-osastojen liepeillä kyttäämässä vihanneksiksi muuttuneita. Ovat jotenkin vetisen makuisiakin.
Kyllä ehta liha on parasta, ja jos vielä on lievä maltainen maku niin NAM! Näitä voi kytätä lähikapakan nurkista, varmaan paaljon mehevämpiä kuin kronariosastojen vihannekset. Jos omatunto soimaa liikaa niin nappaa sitten yksi noista deekuista, mutta kato ettei se ole niitä Lasolin-juojia.
Tulin vaan kiukkuiseksi ja koko homma piti ottaa luiden kaluamisen kannalta.
mutta suosin luomua, joskin sitä saa metsästää sitten vähän laajemmalta reviiriltä, ei ihan kotinurkilta löydy. Suosittelen kokeilemaan, luomulihassa ei ole mitään ylimääräisiä sivumakuja ja on taatusti mureaa. Monesti luomua löytää kätevästi kommuuneista, sieltä riittää sitten syötävää useammaksikin kerraksi jos isomman kommuunin onnistuu paikallistamaan
T:se ekologinen susi
Vierailija:
Minä olen, ja muut ihmissudet suhtautuvat nuivasti. Itsekin olen kyllä miettinyt jo, että onko tässä mitään mieltä... roikkua kroonikko-osastojen liepeillä kyttäämässä vihanneksiksi muuttuneita. Ovat jotenkin vetisen makuisiakin.
Vierailija:
Voisi olla hyvä vaihtoehto. Tässä naapurustossa asuu yksi mehevän näköinen pariskunta. Mietin vaan mitä niiden rastaletit tekevät ruuansulatukselleni. Ja muutenkin liharavintoon siirtyminen mietityttää. Säälin miestäni, ihmissuden pierut ovat aika tappavaa tavaraa:/
t. 18
Mä teen näin:
a) Hengailen kaupassa ja katsot kuka ostaa vain luomutuotteita.
b) katson kuka luomuhörhö terrorisoi av-palstaa. Otan selvää kuka se on ja kas, illallinen katettu.
mitään omia " mausteita" . Ei ole kiva jos syöt ne ja saat " pössyt" kaupanpäällisiksi. Siinä sulle selittämistä ukolleskin!
Näköjään on vaikea löytää terveellistä ravintoa. Juu, oliskin työpaikalla selittelemistä jos menisin ihmissusiyön jälkeen pössypäissäni töihin... ei ehkä menis selitys läpi!
18
Ei ekologinen ihmissusi voi syödä luomua syöviä ihmisiä ja olla samaan aikaan ekologinen. Maapallomme tulevaisuuden kannalta on oleellista, että kannamme vastuumme syömällä paljon saastuttavat, naudanlihaa ja riisiä popsivat omakotialueiden yksityisautoilijat pois ennen kommuunien luomuhippejä - vaikka sitten oman terveytemme kustannuksella.
Jokunen luomuilija sallittakoon juhlapyhinä pikku makupalana.
ja thairuokakin on hyvää, nyt kun sitä saa jo täällä Suomessakin ihan helposti. Silti haluaisin joskus maistaa ihan tuoreena paikan päällä jotain aasialaista.
Oliko kiinalainen erilaista Kiinassa kuin Suomessa?
6/12/28
Olen todennut sen parhaimmaksi karhealle turkilleni.