Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit aina halunnut tietää mutta et ole koskaan kehdannut kysyä?

Vierailija
19.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asuuuko ne täälläpäin että voiko niihin törmätä joskus vai jossain muualla.

Vierailija
2/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä olen tuota kysellyt sata kertaa, mutta ei mies vastaa. Miksiköhän ei? Ei ne kait tuttuja olis kuitenkaan kun eri puolelta Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuoli on epäselvä niin miltä alapää näyttää? Siis jos on niinkuin naisen ja miehen vehkeet.

Vierailija
4/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näyttää siltä, että klitoris seisoo

Vierailija:

sukupuoli on epäselvä niin miltä alapää näyttää? Siis jos on niinkuin naisen ja miehen vehkeet.

Vierailija
5/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun miehen ex ostaa lapsilleen aina liian isoja vaatteita ja poistaa ne käytöstä kun ne alkaisivat olla sopivia? Ja kun mies ostaa lapsilleen (tai minä) senttikokojen mukaan sopivia vaatteita, niin lasten äiti on sitä mieltä, ettei niitä voi pitää, kun ne ovat liian pieniä.

Ymmärtäisin vielä jotenkin kasvunvaran ostamisen säästötarkoituksessa jos vaatteita sitten pidettäisiin myös silloin kun ne ovat sopivia. Mutta niitä pidetään vain liian isoina.

Kaksi vuotta sitten 104-senttisellä tytöllä oli 130 cm talvitakki. Nyt kun se takki alkaisi olla edes melkein sopiva, niin sitä ei tietenkään enää voi käyttää, koska se on " liian pieni" .

Vierailija
6/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jotenkin " säpsähtää" tai ainakin kohottaa katseen tai ainakin vähän vilkaisee tms siihen suuntaan, jos joku huudahtaa jossain julkisessa paikassa erään tietyn naisen nimen. Olen päätellyt että se katsoo että onko se exä. Tai sitten kuvittelen vaan koska olen tätä ex-asiaa viime aikoina pyöritellyt aika lailla =D

2

Vierailija
7/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain exällä on sama nimi ku sulla eikä mies halua kertoa ettet pahoita mieltäsi kun tietää että sua vaivaa nää ex-jutut?

Tää on mun yks aika hyvä teoria myös oman mieheni exän nimeksi ;)

2

Vierailija
8/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mallia kehdannut uimahalleissa yms. paikoissa kytätä ;-D Pitääkö siis ajella kauttaaltaan lyhyemmiksi ja sitten leikata " reunoilta" ne karvat kokonaan pois?

Vierailija
9/9 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo 5v olleet yhdessä enkä tiedä naisesta muuta kuin etunimen ja ulkonäön. Ei ole aiemmin edes kiinnostanut, mutta nyt on jostain syystä alkanut vaivaaman tälläinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme