Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Onko kukaan bonganut sekä ovuloimattomia kieroja, sekä ovuloituja kiertoja lämpöjen avulla?
22.11.2008 |
Kaipaan siis henkistä tukea sille että vaikka nyt en ovuloisi, niin seuraavissa kierroissa voin ovuloida. Tiedän kyllä että lähes kaikilla on ovuloimattomia kiertoja..
Terkuin,
Piiuli
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
mulle gyne sanoi, että aamulämpömenetelmää ei enää nykyään pidetä kovin luotettavana ja suositteli ovulaatiotikkujen käyttöä.
Itse en saanut aamulämpömittauksista juurikaan hyötyä mutta tikut kertovat selvästi enemmän :)