Hukkaputken Tuija Ahvonen
Kuka muistaa tätä näyttelijää? Hänhän teki itsemurhan v. 1983?
Mielestäni erinomainen näyttelijä, mutta muistaako kukaan mitä oikein tapahtui? Hänellä taisi olla mielenterveysongelmia..
Kommentit (47)
Mutta viinasta en tiennyt että sitä nautti liikaa.
Olen vain kuullut myöhemmin että hän ei kestänyt julkisuutta. Missähän hän oli hoidossa?
mutta hyppäsikö oikeasti vai horjahtiko?
Itsemurhaksihan se luokiteltiin.
Its en muista, olin sen verran nuori silloin. Tuohan tapahtui 8.10.1983.
mutta hyppäsikö oikeasti vai horjahtiko?
Itsemurhaksihan se luokiteltiin.
Its en muista, olin sen verran nuori silloin. Tuohan tapahtui 8.10.1983.
Minäkin tykkäsin hänestä, loistava näyttelijä. Mielenterveysongelmia hänellä oli käsittääkseni, ja just viina vei sen takia.
olen koittanut hakea. Itselläni on pari Hukkaputken jaksoa DVD:llä ja kyllä hän näytellä osasi.
En muista miten tappoi itsensä mutta olin jotakuinkin 10 siihen aikaan. Miksiköhän minäkin olen poliittista ohjelmaa katsonut tuon ikäisenä...??
Kuinka kauan hän kärsi mielenterveysongelmista ja viinasta? Kun esim. Hukkaputkessa (1981-1982) hän vaikuttaa vielä aivan terveeltä?
On tosiaan nopeasti päätynyt ratkaisuunsa kun teki itsemurhan 1983 lokakuussa ja vielä 1982 oli mukana Hukkaputkessa.
Muistaako kukaan?
Kukaan ei usko, mutta tuttavani näki tapauksen. Kertoi olleensa kahvilla keittiössä kun näki että nainen kiipesi kaiteelle ja hyppäsi vastapäisessä talossa. Ei tuolloin tiennyt kuka nainen oli ja minä en ollut kuullutkaan koko Ahvosesta. Murrosikäinen olin tuolloin
Miksi teitä Tuijan kohtalo kiinnostaa vielä näin vuosien jälkeen?
...ihan kuin joku olisi kertonut Tuija Ahvosen ja Eija Ahvon olleen sisaruksia. Voisikohan se olla totta? Eli onko Eija Ahvo lyhentänyt sukunimensä vai onko se vain joku taiteilijaversio vai mitä?
Kohtalo kiinnostaa kun hän oli hyvä näyttelijä ja suhteellisen suosittukin vielä. Uusi sukupolvi ei häntä oikeastaan tunne.
Olisi kiva jos jokin lehti tekisi jutun hänestä.
mutta Tuija oli kyllä erinomainen näyttelijä. Mielenterveysongelmat eivät ole läpihuutojuttuja..
hänen menneen tahallaan auton alle?
kun hän tosiaan hyppäsi parvekkeelta.
Eikös se näytellyt myös Kiljusen herrasväki -elokuvassa?