Tietääkö kukaan: Pregnyl 5000, miten vaikuttaa r-testiin?
Testasin tänään plussa, piikistä 14 vrk. Voiko olla vielä feikkiplussa tuosta Pregnylistä?
Kommentit (15)
kun 10-14 päivää pregnyl näkyy testissä
Verikokeeseen kun pääsen vasta ma. Oli kuitenkin melko vahva viiva, eikö pitäisi olla enää vain jäänteitä hormonista?
Minulla oli aina Pregnyl 10000 piikitys ja kun testasin 10vrk piikin jälkeen niin aina näytti negaa. Testasin siis sen takia noin aikaisin että halusin nähdä sen negan että tietäisin jos/kun se oikea plussa tuli 14vrk piikistä. :)
Kyllä se nyt on ihan oikea plussatulos! :)
Onnittelut plussasta :)
t: 5 ivf:ää läpikäynyt
kaksi vuotta esikoisen yritystä takana. Mä en kestä odottaa maanantaille.
Minullakin kokemus plussasta (nyt 3-v. poitsu:) 14vrk:tta Pregnyl 10000IU:n jälkeen. Pregnyl näkyy testissä n. viikon ajan.
ONNITTELUT VIELÄ!! Voin vain kuvitella fiiliksesi nyt...on se mahtava tunne!!!! Itse plussasin lähes kolmen vuoden yrittämisen jälkeen.
Turvallista 9kk:n matkaa!!
t: 5ivf:ää läpikäynyt
Ja hei tosiaan, häät ei ole omat vaan meidät siis on kutsuttu talvihäihin vieraiksi. :DD
kirjoitin sen toiseen ketjuun jo aikaisemmin...
Outo av.
Minäkin uskon että plussa on oikea, minulle sanottiin että Pregnyl näkyy juuri tuon max. 10 päivää testissä.
Ihanaa ap, toivotaan että kaikki menee hyvin!!!
Ite oon 2 kertaa IVF:stä plussannut, kummallakin kerralla oon pistänyt myös saman vahvuisen Pregnylin ja testannut kummastakin selvän plussan jo 12 vrk Pregnylistä.
Onnea sulle, tuo tunne kun vihdoin plussaa on ikimuistoinen!!
Testasin kummallakin kerralla myös jo 910 pv Pregnylin jälkeen ja tuolloin oli nega, joten tiesin itsekin heti että oikea plussa on kyseessä kun ei aiemmin näkynyt :)
t. 16
ap.