Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylään rv 15+?

19.02.2008 |

Olemme varanneet mieheni kanssa parin päivän kylpyläreissun, mutta nyt aloin miettiin, onkohan ihan turvallista mennä kylpylän poreisiin lillumaan, silloin minulla rv 15+. Eli ettei se aiheuta keskenmenoa tms?

Valaiskaahan viisaamamat mua!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi, ei siinä mitään vaaraa ole. Hyvää tekee vain :)

Itse olin Tallinnassa kylpylämatkalla rv 28 ja oli ihanaa, shoppailujen jälkeen porealtaaseen rentoutumaan...

Ihan loppuraskaudessa (rv35+??) ei uimista kait suositella jos paikat ei ole kiinni infektiovaaran takia, mutta ennen sitä voit kyllä huoletta uida.

Vierailija
2/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin viikonloppuna likkaporukassa kylpylässä. Neuvolasta kysyin ja täti sanoi, että ei vaaraa ole, hiivan vaarasta mainitsi, mut sanoi, et ei kannata pelätä, ihan voi mennä ja uinti hyvää liikuntaa. Eilen oli heti lääkärineuvola ja paikat oli ok. Uinti ei vaan musta ollu kauheen kivaa, kun tuntu et maha vetää pohjaan asti, muuten oli kiva lillua. Rentoudu vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri kävin lääkärissä ja edelleen kohdunsuu pehmeä ja ulkosuu sentin auki. On ollut koko raskauden, mutta nyt vasta tuli mieleen, ettei saisikaan välttämättä uida. Olen kyllä pari kertaa käynyt raskauden aikana uimahallissa ja Espanjassakin uinut. Onkohan uinti turvallista, ettei tulisi mitään tulehduksia? ja nyt rv 27.

Vierailija
4/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksistanne! Helpotti olo ja nyt voin turvallisin mielin odottaa talvilomaa ja kylpyläreissua :)

Vierailija
5/6 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tilanteessasi ei suositella uintia. Tosin neuvolan tätimme sanoi, että toiset kuuntelevat suosituksia ja toiset taas ei...

Vierailija
6/6 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa kävimme miehen kanssa ahkerasti kylpylöissä.. Rv 36 viel lilluimme kylpylän porealtaassa ;)