Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi mielestäsi kaunis?

Vierailija
19.02.2008 |

Ihmettelen vaan, miksi kaveri on aina vähättelemässä vauvansa ulkonäköä? Musta se on ihan soma poju. Kaveri " haukkuu" milloin korvia, milloin nenää ym.

Ymmärrän hyvin, jos jonkun mielestä mun lapsi ei oo soma, mutta omasta mielestäni hän on sitä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täydellinen. :) Sillä on kauniit silmät ja ihana suu, siinä välissä söpö nenä.

Lapsi on myös perinyt mun päänmuodon, josta en itselläni ole pitänyt ja jota en ole pitänyt kauniina, mutta lapseni on silti kaunis.

Vierailija
2/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pikku söpöläinen. Mutta lapseni on myös muiden mielestä kaunis. Kaupoissa esim. ihmiset saattavat tulla koskettelemaan ja ihastelemaan. Ja ihan Suomessa ja ihan suomalainen lapsi eli ei mitään eksotiikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kauniimpia kuin muiden lapset, mutta niinpä ovat heidän vanhempansakin keskivertoa kauniimpia ja komeampia

Vierailija
4/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneuden suhteen. En lapseni kuullen tietenkään sanoisi mitään negatiivista, mutta ei hän mikään kaunein kukka ole, mutta kukka kuitenkin =)

Vierailija
5/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja - ylläty, yllätys - myös heitä tullaan aina ihastelemaan ja hiplaamaan kaupoissa ym. Ihan kuin pieniä kauniita nukkeja molemmat - ei mitään hyllyviä läskiposkia.

Vierailija
6/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis. Kauniit värit kuitenkin - tummat hiukset ja silmät, kulmakarvat yms... Mutta tiedän pari todella kaunista lasta, eikä omani ole sellainen kaunotar, sievä kylläkin.

Vierailija
7/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kauniita:) mies tumma(ulkomaalainen) ja minä vaalea. huomiota herätämme.

Vierailija
8/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että esim. kaupungilla liikkuessa ja ystävien lapsia katsoessa ehkä 10 % on kauniita, 10 % ' ' rumia' ' ja loput siinä välissä ihan taviksia, söpöjä sellaisia jotkut ehkä, mutta kuitenkin.

Vierailija
9/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niiden mielipide joiden lapsi on OIKEASTI Notredamen kellonsoittajan jälkeläinen... Vai onko se vaan sit äidin mielestä kaunis koska näkee siinä omat piirteensä....

Vierailija
10/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.8

Vierailija
11/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä tyttö, hänellä kuukautta nuorempi serkku. Lapset niitä ensimmäisiä lapsenlapsia, suvun vauvoja pitkiin aikoihin. Ja meidän lapsi mielestäni klassinen vauva, lähes kalju jne. Serkku suurisilmäinen, mustatukkainen, hieman eksoottisen näköinen Suomen maahan, ja voi että kun mummot ja tädit ovat ylistäneet tätä serkkutyttöä; " tuleva missi" jne. Ja kun oma lapsi on kuitenkin kaunis, niin on aina tuntunut niin pahalta.

Ja kun mielestäni kauniin tekee moni muukin asia kuin yksittäiset piirteet, esim. ilmeet ja silmien tuike.

Vierailija
12/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten 10 sanoi: minulle maailman kauneimpia, muista ehkä ihan tavallisia söpöjä lapsosia. Mutta se on minusta juuri sitä oikeaa kauneutta! Mitä väliä muiden mielipiteillä on?!

Vierailija
13/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on todella kaunis. Parasta on kuitenkin se, että hän on äärettömän ihana luonteeltaan. Toivottavasti hänestä kasvaa myös ihana luonteinen aikuinen, eikä nämä ulkonäkökehut pilaa kaunista luonnetta.

Vierailija
14/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen surullinen jokaisen ' objektiivisen' vanhemman ja näiden lasten puolesta. Te ette tiedä, mitä kauneus on.

Vierailija
15/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita omalla tavallaan ja omia lapsiahan ne on, ja usein kun vertaa muitten lapsiin niin kyllä ne näyttää omaan silmään paljon nätimmälle kyllä. Mutta kaikki muut ovat ihastelleet että onpa ihanat ja kauniit lapset kerrankin, miksette ole käyttäneet jossain lapsimalleina.

Isot silmät ja täydelliset piirteet ja iho, ja mittasuhteet kohdillaan, vahvat hiukset niin kyllä ovat suomalaisittain kauniita.

Vierailija
16/16 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan äidiltään näyttää. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan