Mä olen ihan väsynyt mun mieheen
Sitä tuntuu kiinnostavan vaan työt. Jos se ei tee pitkää päivää töissä, niin sitten se jatkaa niiden työhommien tekemistä kotona. Se ei ehdi olla lasten kanssa, se ei auta minua missään kotitöissä, se jättää tiskit pöydälle, kun syönyt, likaiset vaatteet pitkin kämppää, mistään parisuhdeesta on kai edes turha puhua. Seksiä jaksaa kyllä vongata.
Mä olen jotenkin tosi masentuntu tästä tilanteesta. Olen yrittänyt puhua kauniisti ja rumasti, mutta ei kai tämä tästä mihinkään muutu :(
Kommentit (4)
Tiedätkö ap, että miehesi vaikuttaa ainakin tämän palstan mukaan ihan tyypilliseltä suomalaismieheltä.
Ja anteeksi, sua ei tää lohduta, mutta mua yksinäistä sinkkua lohduttaa. Ainakaan mun ei tarvi kärsiä miehestä, joka ei osallistu mun elämään mitenkään.
Joskus kokeilin jättää miehen likaiset vaatteet pesemättä. Jossain vaiheessa kysyin, että onko hän huomannut asiaa. Vastaus oli, että hän olikin ihmetellyt miksi sängyn vieressä on kauhea kasa vaatteita eikä kaapissa ole sukkia. MUTTA mitään hyötyä tästä ei ollut.
Välillä olen valmis muuttamaan lasten kanssa pois, koska tuntuu että niin kaikilla olisi parempi. Mutta esikoinen odottaa aina isää töistä kotiin kuin kuuta nousevaa... niin... olen sitten ajatellut että kyllä tämä tästä ja hyvähän se on ehjä perhe.
Täytyy varmaan ottaa taas kerran asiat esille vakavasti. Viime aikoina olen vain ollut niin väsynyt tilanteeseen, että olen puhunut miehelle pakolliset asiat ja se siitä. Yksin ollessa sitten tulee itku.
ap
on ihan samanlaista että mies jättää vaatteet lattialle lojumaan astiat pöydälle. Mutta kun huomautan tarpeeksi niin kyllä se korjaa sotkut.
Me rakennetaan niin mies ei ole sen takia kotona koskaan. Päivät töissä ja illat raksalla.
Sunnuntaina onneksi joskus hoitaa lapsia kun ei ole sillon töissä.
Meillä ei ole astianpesukonetta niin meillä syödään usemman kerran samoista astioista.(joka syönin jälkeen huuhdellaan astiat) ja jos mies on unohtanut huuhdella astiat ja ottaa uudet tilalle niin hän saa tiskata entiset pois.
Minä olen yleensä se joka tekee kotityöt nyt rakennus ajan.
Eläkääkä yrittäkö sanoa että se teet kotityöt sittenkin kun talo on valmis. Minä osaan pitää huolen siitä että mies tekee sitte samanlain ku minäkin.
Nyt rakennus aika on poikkeis. :)
Ikävä juttu, pahoittelen! Miehesi tuntuu tarvitsevan kunnon herätystä nyt!!! Jospa lopettaisit passaamisen? Älä pese pyykkejä ennenkuin ne löytää tiensä koneeseen/pyykkikoppaan. Älä laita astioita pois, anna homentua vaikka siinä. Huolehdit itsestäsi ja lasten hyvinvoinnista mutta anna miehen tuntea jonkun aikaa, että hänen tarpeistaan ei huolehdita. Jospa se herättäisi?
Yksi radikaali vaihtoehto on sitten lähteä vähäksi aikaa pois kotoa ja antaa miehen selvitä omillaan mutta se ei kyllä monelta onnistu lasten ja töiden takia.
Toivottavasti saat tolkkua ukon touhuun, ei noin ole kivaa elää!!!