kertokaas, pettämisen asiantuntijat
Mieheni ei halua seksiä.
Yhteisten vuosiemme (9v, 3 lasta) ajan hän on aina palvonut minua ja ollut todella seksinkipeä. Nyt kuitenkin lähes vuoden seksi on ollut todella satunnaista, tyyliin känniseksiä.
Kun otan asian puheeksi, mies kertoo ettei tiedä syytä, on vaan todella väsynyt.
Mies on poissaolevan oloinen, emme juuri juttele mutta emme vihottelekaan. Väsyneeltäkin vaikuttaa kyllä.
Töissä hän käy säännöllisesti 8-16, ei siis " ylitöitä" tms. Muutenkin on pääasiassa kotona, ei käy baareissa, ei harrasta.
Työpaikalla ei ole naisia.
Työkoneen viestejä en näe, kotikoneella ei epäilyttävää (näen kun käytän sitä toisinaan ja postiohjelma on auki). Puhelimessa ei outoja viestejä, käytän myös sitä satunnaisesti.
Kun kaikki täällä aina sanovat että mies pettää 99,9% varmuudella jos ei seksi maistu, niin piti ihan lähteä kyselemään, että miten arvioisit tämän tilanteen: pettääkö mies, vai onko kenties masentunut?
help?
Itsellä ajatukset ryntäilee ja sinkoilee ja epäillyttää... mutta toisaalta kun miehellä ei ole mahdollisuuksia pettää kuin työaikana... ja töissä ei kuitenkaan niitä naisia ole. :(
Kommentit (11)
Kysymys on jostain muusta, väsymyksestä, stressistä, masennuksesta...
mieti nyt itsekin 3 lasta ja työ ja kaikki
jospa koittaisit vietellä miehesi uudestaan, parisuhdeaikaa ja sellaista.
jos ei auta, niin sitten mieti uudestaan missä vika.
pettämisen asiantuntijana neuvoisin myös kysymään suoraan että oletko ollut toisen naisen kanssa? ja tarkkaile reaktiot.
hirveä kieltely kertoo että pettää,
ihmettely ja kieltely- ei petä
vitsiksi heitto kaksinaamaista mutta ei todennäköistä että pettäisi
voi myös myöntää suoraan jos on jo pidempi suhde takana
Seisoo kyllä silloin kun jotain touhutaan. On sanonut jutellessamme ettei edes runkkaile enää, vaikka ennen teki sitäkin usein. Totuutta en tietenkään tiedä, kun en kokoajan kyttää;D
Vierailija:
Kysymys on jostain muusta, väsymyksestä, stressistä, masennuksesta...
Onko lihonut viime aikoina? Entä ruokahalu? Näkeekö koskaan kavereita? Harrastaako liikuntaa tai muuta? Mieliala?
mutta on ehkä vähän kyllästynyt seksielämäänne. Jokin pikku piristys voisi auttaa?
Menee aina paniikkiin ja melkein itkee kun epäilen:(
Mutta hällä huono itsetunto ja panikoi joka asiasta, että se ei sinänsä herätä epäilyjä mulla...
Aina todistelee kyllä että ei todellakaan petä, surullisin silmin, ja sanoo ettei tiedä mitä tekisi tai sanoisi että uskoisin.
Parisuhdeaikaakin olen yrittänyt järjestää, tyyliin syömään ulos ja baariin, mutta ei niistäkään illoista mitään menestyksiä ole tullut: on ollut aika tylsää=(
Olutta ottaa kyllä pari pulloa usein jne.
Syö suht normaalisti. Kavereita ei näe juurikaan:/ eikä harrasta mitään paitsi ammattiinsa liittyviä juttuja jonkun verran (mutta kotona).
Kavereita ei kai oikein ole, ja välillä jos joku työkaveri pyytää johonkin niin ei sit loppujen lopuksi jaksa lähteä:(
Seksi meillä on aika vaihtelevaa silloin kun sitä on, eli jotenkin en usko että kyllästynyt olisi: minä olen meillä se vaihtelunhaluisempi.
Pidin itseäni erittäin seksuaalisena, kunnes tuli vuoden mittainen jakso, ettei seksi kiinnostanut yhtään pätkää. Ei yksin eikä yhdessä. Koko touhu tuntui ihan turhalta kohkaamiselta. Ei ole vieläkään selvinnyt mikä oli pielessä, koska olen nykyisin ihan yhtä väsynyt kuin silloinkin ja nykyään taas maistuu.
Toki ymmärrän että tuollaisia kausia on miehilläkin, mutta täällä palstalla vaan niin usein taustalta näyttää löytyvän pettäminen, että en voi sille mitään että epäillyttää...
Varsinkin kun ei ole kyse vain seksistä vaan myös yleisestä välinpitämättömyydestä ja haluttomuudesta kommunikoida yleensäkään.
Kannattaisi käydä jollakin kunnon lääkärillä tuosta väsymyksestä ja yleisestä elämänhalun puutteesta.
onko miehes käyny lääkärissä lähiaikoina? Seisooko? Tyydyttääkö itseensä?(jos tiedät)