Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeellinen PAS ja menkkaoireet

18.02.2008 |

Auttakaas ja tuokaa hullu piinailija takas maan pinnalle - mulla on ekan PAS:n piinis käynnissä, pp6. Tänään alkoivat menkkamaiset kivut. Ymmärtäisin kivut, jos olisi pp10 tai jos olisi ollut ovulaatio (mitä ei siis ole, kun on lääkkeellinen), mutta jotenkin mun logiikkaani ei käy, että lääkkeellisessä hoidossa ne alkais näin aikaisin... onko siis normaalia vai mitä?? Tietysti haluan toivoa, että nää olis merkki raskaudesta, mutta ei kai nyt vielä nekään näin aikaisin??

-Osse, jonka ei pitänyt innostua piinailemaan tässä hoidossa :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun kokemukseni asiasta: mulle tehtiin syksyllä 2005 lääkkeellinen PAS (Estradot-laastari) ja mulla alkoi pp5 ihan selvät menkkajomotukset alavatsalla. Heräsin yöllä kipuihin ja olin ihan varma negasta. Nipistelyt ja jomotukset jatkuivat pp10 saakka, ja sitten loppuivat. pp12 testasin elämäni ekan plussan, siitä syntyi ihana tyttö 2006. Muita oireita oli lämmöt koholla puolisen astetta ja tissit arat piiniksen loppupuolella. Toivottavasti sulla tietää jomotukset myös hyvää! Onnea piinailuun!

t. Hilmis

Vierailija
2/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Hilmis! Tää ei kyllä tehnyt hyvää mun mielikuvituksen laukkaamiselle... Tosin tänään ei oo jomotellutkaan.

Eli kysynpä vielä, onko kellään ollut menkkakipuja jotka on päättyneet negaan? Palauttakaa joku nyt hullu maanpinnalle... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös vuosi sitten ekan pas:sin jälkeen menkkaoireita pp 4 lähtien ja plussasin, mutta meni sitten kesken rv 6.

Tsemppiä sulle!!!

Vierailija
4/11 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin varhaiset menkkajomotukset on aina johtaneet plusssaan :) Yhteensä 5x, neljä ekaa meni kesken mutta tää nyt sinnittelee kyydissä vielä. Negakierroista ei ollut sellaisia.

Vierailija
5/11 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nyt nämä huonot uutiset ovat ikäviä. Menkkakivut sen kun jatkuu ja testiinkin tuli jo plussa. Kyllä harmittaa... :D Oisitte nyt vähän koettaneet pitää mun jalkoja maassa!

Vierailija
6/11 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi Osse!

Kyllä vanhat oireet pitivät sitten hyvin paikkaansa sunkin kohdalla! Onnenksi olkoon plussasta!

t. Hilmis

Vierailija
7/11 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onnea ihan valtavasti! Vau. Hienoa että sullakin nuo oireet tiesi hyvää. Nyt sitten vaan plussan pysymistä ja pikkuiselle pehmoista oloa ja hyvää loppuraskautta!!!!

Vierailija
8/11 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea teidän perheeseen! Pikkuiselle turvallista matkaa masusi suojassa.

Ibiza, Himpula ja Vimpula 1v2kk

Vierailija
9/11 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhru lääkkeellisessä PAS:ssa ei varmaan myöskään ole kovin normaalia?? No, se alkoi eilen, kaikista estrogeeni- ja progesteroni- lääkkeistä huolimatta. Joten viimeistään nyt palautetaan ne jalat sinne maahan ja odotellaan rauhassa virallista testipäivää.

Kiitos kuitenkin kaikille!

Vierailija
10/11 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä haluan lohduttaa sinua, ettei kannata tuhruista pelästyä. En tiedä esiintyykö sitä enemmän lääkkeellisissä PAS:ssa vai ei, mutta mulla oli sitä moneen otteeseen. Pari kertaa lähdin siitä paikasta ultraankin kun verta hulahti ihan kunnolla pikkuhousuihin. Kaikki oli kuitenkin ihan hyvin. Koita olla murehtimatta, vaikka eihän se helppoa ole!

t. Hilmis

Vierailija
11/11 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg 26 pp 13, eli kemiallinen taisi olla. Vielä seurataan ja jännätään, ettei ole kohdun ulkoinen. Valitettavasti nyt näin... kyllä tiesin, että tuhru ei välttämättä merkitse pahaa, mutta kyllä se nyt taisi olla kuitenkin tällä kertaa. :(