Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniro työpaikkana - ASIAKASNEUVOJAN palkka?

Vierailija
18.02.2008 |

Mikäköhän palkkataso voisi olla? Päivätyö. Kokoaikainen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palveluneuvojana (elikäs tavallaan call centerissä töissä) vakituinen työsopimus, lähinnä aamu- päivä- tai iltavuoroja, vkl:ja n. 2/kk, sunnuntailta tuplapalkka, ei muita lisiä. peruspalkka 1433¿/kk + sunnuntait ja pyhät (24h palvelu, täällä on AINA joku), eli käytännössä tommoista 1600-1700¿/kk bruttona.

Vierailija
2/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, onko palkka noin heikko? Siis oletko Enirolla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeasti, älä mene jos ei ole ihan pakko.

Vierailija
4/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluita salakuunnellaan ja arvostellaan. elelt ole kuuntelijan mielestä riittävän palvelualtis, palkkaa alennetaan.

Tauoista otetaan aikaa, olitpa sitten pissalla tai ruokkiksella, tai vaikka selvittelet jotain työasiaa tms. Mikäli tauot ylittävät tietyn rajan, menetät palkastasi huomattavat lisät.

Sosiaalisia suhteita ei voi ylläpitää töissää, et ikinä pysty puhumaan työkavereille. Ei saa pitää taukoja yhtäaikaa.

Puheluita tulee vuoron aikana 400-800, kun lopetat edellisen kiitos ja hei, on langalla jo uusi soittaja.

Tää on vaan jäävuoren huippu.

mutta siis en todellakaan suosittele!

Meitä jäi n. 10 sairaslomalle ja irtisanoutui kuukauden sisällä. Itse kärsin noista ajoista vieläkin ja toipumiseen meni vuosi.

Mieti siis kaksikymmentä kertaa, kannattaako ja onko varmasti sinun alasi. Palkka ei totisesti päätä huimaa ja joudut tekemään sen eteen kohtuuttomiakin ponnistuksia.

Ja tää ei ole mitään opiskelijan löpinää, ikää on mulla jo yli 30 v.

Vierailija
5/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluneuvojan paikkaa Enirolta. En voinut uskoa, että palkka olisi ollut 8,60¿ per tunti. Sanoin suoraan, että sillä ei perheellinen elä. Onnekseni sain paljon paremmin palkatun työn. Ei mikään ihme, että jatkuvasti työpaikkoja tarjolla. Eihän sinne kukaan halua tulla tuollaisella palkalla.

Vierailija
6/27 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvii lähettä hakemusta ainakaan sinne.

ap

Vierailija
7/27 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri liksoja tuoreesta 2021 palkkataulukosta, tuntiliksa jossain 10euron hujakoilla. Tämä ketju alkoi vuonna 2008 ja laskupääni mukaan palkka on pysynyt siinä 1400e hujakoilla tähän päivään asti (2022), uskomatonta. Tulkitsin, että yritys: Dynava hoitaa ainakin osaa Eniron hommista, siihen perustin kommenttini.

Vierailija
8/27 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmaksi on vaan touhu mennyt. Palkka tosiaan sen 10€ risat. Pahimmillaan kymmentä eri aspaa hoidat. Hirveän kiireistä ja kuormittavaa työtä surkealla palkalla. Jatkuva resurssipula kun ei ihmiset sitoudu tuollaiseen riistoon tietenkään. Ei jatkoon!

Vierailija
9/27 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Dynavan Tampereen toimistosta? Olen miettinyt sinne töihin menoa ja kiinnostaisi kaikki, mitä työhön liittyy. Joo, palkka on huono, sen tiedän, mutta millaiset esimiehet, työkaverit ja työympäristö yleensäkin? Kokemusta huonoista esimiehistä tällä alalla löytyy enkä haluaisi enää sellaisiin törmätä.

Vierailija
10/27 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tosiaan paska, ilta-/lauantailisiä ei makseta, ainoastaan lainmukaset pakolliset sunnuntaintuplat ja niihinkin vakiintuneet työntekijät ja minimimäärällä tietysti ettei firman tarvitse maksaa. Johtoporras ja esimiehet tämän tästä juhlimassa ties mitä kissanristiäisiä, perus palveluneuvojille järjestetään yks keilausilta + dinneri (juomat maksat itse) vuodessa. Ei pikkujouluja ei mitään. Toimistoilla rahvasosasto erikseen palveluneuvojille, parempiosaiset ei moikkaile palveluneuvojia, hierarkia kukoistaa. Maailman paras päätös oli sulkea eniro ovi! En suosittele kellekää.

Vierailija
11/27 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etätyöstä kokemuksia kyseiseltä firmalta?

Vierailija
12/27 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä paikka. Etätyötä tehdään ja vuoroista voi sopia. Kiirettä on, ei sovi laikoille. Jonkinlaisia IT- taitoja ois hyvä olla. Esimiehet superkivoja.

Vierailija
13/27 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan sillä mihin tämä firma on mennyt. Paska palkka eikä se ole muuttunut näinä vuosina. Ei iltalisää. Ei lauantailisää. Tiimissäni työntekijät lähtee koko ajan ja aina kiire ja alimiehitys. Koko ajan rekry päällä. Työpaikkakiusaamista esiintyy, jos pärstä ei miellytä. Työvuoroista pitää jatkuvasti huomauttaa, että pystyy elättämään itsensä. Paskaa niskaan sataa asiakkailta, valmentajilta sekä esimiehiltä että asiakasyrityksistä. Mistään ei ikinä kiitetä. Ei kannata katsella edes Dynavan suuntaan

Vierailija
14/27 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia muilla?

Vierailija
15/27 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kiinnostaisi kanssa kuulla enemmän jos jollain kokemuksia?

Pitääkö olla kone ja kuulokkeet omasta takaa vai saako työnantajalta tarvittaessa.

Vierailija
16/27 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt kiinnostavat, mutta saisinko lisätietoa minkälaista käytännössä? Hikipäässä luurit päässä 8h päivässä, vai pystyykö itse vaikuttamaan työmäärään (toki vaikuttaa palkkaan) etsin leppoisaa, mutta tuottoisaa etätyötä. Puhelintyö ei niinkään olisi se kovin juttu, chat ja sähköposti ennemminkin. Asiallinen työ kuitenkin, ei aikuisviihdettä. Kokemuksia?

Vierailija
17/27 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyöt kiinnostavat, mutta saisinko lisätietoa minkälaista käytännössä? Hikipäässä luurit päässä 8h päivässä, vai pystyykö itse vaikuttamaan työmäärään (toki vaikuttaa palkkaan) etsin leppoisaa, mutta tuottoisaa etätyötä. Puhelintyö ei niinkään olisi se kovin juttu, chat ja sähköposti ennemminkin. Asiallinen työ kuitenkin, ei aikuisviihdettä. Kokemuksia?

Dynava ei ole paikka leppoisaan työhön. Saat paukuttaa 8h hiki hatussa puhelusta toiseen. Riippuen tiimistä, hoidat sähköposteja, chattia ja puheluita. En suosittele.

Vierailija
18/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, miten ja millaisella taustalla onnistuitte saamaan töitä heiltä? Palkkahan on surkea, mutta siksi kokemusta ja koulutusta ei ainakaan ilmoituksen perusteella edellytetä. Olen näin kielitaitoisena maisterina ja asiakasneuvontaa (opettamista) omalla alallani tehnyt kolmekymppinen, joka on hakenut useamman kerran Dynavalle. Hakua on jatkettu jopa suoraan edellisen haun loputtua, vaikka he sanoivat, että saivat valtavan määrän erinomaisia hakemuksia.

Vierailija
19/27 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lukio takana. Ei siihen tarvitse kouluttautua. Avasivat Kyprokselle uuden toimiston. Jos jostain vain löytyy toinen työpaikka niin kannattaa hakea sinne. Itse olen kohta 6 vuotta talossa ollut ja niistä puolet olen käynyt eri paikoissa työhaastatteluissa. Kierrä kaukaa Dynava.

Vierailija
20/27 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää se nirsoilu noissa rekrytoinneissa. Ehkä pitäisi siis vaan tyhjentää CV kaikesta muusta, niin se kertoisi motivaatiosta jäädä alalle, kun ei nyt muutakaan ole tullut tehtyä.