Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa takissa aikuisen pitää lähteä Tukholmaan, kun ei toppatakissa saa mennä?

Vierailija
18.02.2008 |

Tuossa yhdessä ketjussa huomasin, että aikuisetkaan eivät " saa" mennä toppatakissa, saati lapset toppahaalareissa (tämän ymmärrän kyllä). Pitääkö minun ostaa vallan uusi takki, kun lähden reissuun. Olen raskaana eikä ole kovinkaan montaa takkivaihtoehtoa tällä hetkellä.

Kyselee toinen Tukholmaan lähtijä..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen vilakangastakki ;-)

Vierailija
2/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään, että klassinen villakangastakki on aina tyylikkäämpi. Mutta hei, raskaana ollessa saa kulkea vaikka säkki päällä. Kukaan EI oleta että hankit yhdeksi talveksi uuden takin :D

Btw, missä vaatteissa te ihmiset yleensä lähdette kaupungille asioille tms.? Kyllä mulla ns. kaupunkivaatteet ja matkavaatteet on vähän (!) siistimmät kuin leikkipuistounivormu.

Vierailija
4/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja teet mitä haluat, sehän on SINUN matkasi! Ethän mene sinne katsottavaksi vaan katselemaan :) Hauskaa reissua!

Vierailija
5/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sitä on toppatakkisia ihmisiä päästetty laivasta Tukholmaan ennenkin, joten ehkä teilläkin käy tuuri ja ette joudu jäämään laivaan.

Vierailija
6/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on kieltämättä hassua, jos ihmisillä ei ole kuin joku ulkoilutoppis talveksi ja siinä sitten hiihdetään ja shoppaillaan näin kärjistetysti. Tietty jos on tosi köyhä niin silloin ei ole varaa useampaan takkiin, mutta ei silloin kait matkustellakaan..

Vierailija
7/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttamattomasti vanhanaikainen.

Vierailija
8/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gore tex- ym. ulkoilu/laskettelu/muu reippailu -takit, jotka soveltuvat paitsi siihen nimenomaiseen käyttötarkoitukseen myös hiekkalaatikon reunalle.

Jälkimmäisessä matkustaisin korkeintaan lähikauppaan.

Vierailija
9/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä minulla pitäisi olla monta talvitakkia? Toppatakki käy joka tilanteeseen ja lapsella haalarit. Turhaa luonnonvarojen haaskausta ostella monia takkeja.

Ja jos jotakin ällöttää katsella kaupungilla meitä toppahaalareissa ja -takeissa, katsokoon muualle. Ihme porukkaa!

Vierailija
10/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea malli josta napit sinkoilee, kun niin kiristää

Vierailija
11/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä satamassa punainen kieltomerkki-lollipop kädessään ohjaamassa meidän perhettä takaisin laivaan päiväksi..

Itse ajattelin lähteä ihan polvipituisessa mustassa nahkatakissani reissuun, ensi viikolla ollaan lähdössä. Tyylini ei tod. ole sellainen että vetäisisin missään tilanteessa villakangastakkia päälleni. No erotun sitten varmaan joukosta.

Vierailija
12/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan nähnyt kaupassa mitään, mikä kulkee nimellä toppatakki. Onko kyseessä ulkoilutakki vai väriltään, materiaaliltaan ja leikkaukseltaan enemmän sellainen casual-kaupunkitakki?!

Rautalankaesimerkki: Puolipitkä, vartalon linjaan leikattu musta, beige, ruskea tai valkoinen untuvatakki on kelvollinen kaupunkitakki. Urheiluvaatekaupasta ostettu ulkoilutakki ei ole.

Vierailija
13/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään muussa takissa kuin villakangastakissa! Outoa. Olen kyllä yrittänyt mutta alkaa ahdistaa.

Keväällä, kesällä ja syksyllä käytän nahkatakkia.

Ja kotipihassa toki goretex-takkia tms.

Vierailija
14/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa, niin ruotsalaisilla on takkeja laidasta laitaan, ovat muutenkin rohkeammin ja omaperäisemmin pukeutuneita ja silti tyylikkäitä. Huh heijaa suomalaiset ja heidän huono itsetuntonsa...

Vierailija
15/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupungille lähtiessä pitää miettiä, millasissa tamineissa sinne kehtaa lähteä. Tai sitten olette vain pinnallisia.

Vierailija
16/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan paljon juhliakin, joissa ei ole varsinaista asukoodia. Meneekö syvällinen, hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen niihinkin ihan missä vaatteissa sattuu huvittamaan?

Vierailija
17/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samaa tyylikästä, trendikästä massaa. Helsingin katukuva on paljon monipuolisempaa ja täällä nuoret varsinkin pukeutuvat rohkeammin ja uskaltavat olla erilaisia (punkkarit, lolitat, gootit, luonnonsuojelijat.. ).

Vierailija
18/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle ainakin on aivan sama tilanne pukeutumisen kannalta, seisonko hiekkalaatikon vieressä vai kuljenko kaupungilla. Ei väliä.

Vierailija
19/19 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helsingin katukuva on paljon monipuolisempaa ja täällä nuoret varsinkin pukeutuvat rohkeammin ja uskaltavat olla erilaisia (punkkarit, lolitat, gootit, luonnonsuojelijat.. ).