Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauku tässä entinen opettajasi!

Vierailija
18.02.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi varmaan nykykoulussa potkut ja syytteet alta aikayksikön... Pankinjohtajan poika oli suosikki ja lemmikki, samoin käsitöissä hyvin pärjäävät oppilaat. Ne oppilaat, jotka eivät pärjänneet niin hyvin, saivat siitä kuulla vähän väliä. Kertoi luokan edessä ihan tyynesti ihmisten kotiasioita (siis mitä oli joiltain vanhemmilta kuullut). Minun, keskitason oppilaan, mantun kokeen korjasi väärin ihan sen vuoksi, etten taaskaan olisi yltänyt kiitettävään numeroon, mikä olisi mulle oikeasti kuulunut. Ja kun tätä asiaa selviteltiin vanhempieni ja opettajan kanssa, sai koko luokka seuraavana päivänä kuulla, että kuinka " Maijan" isä oli soittanut ja pahoittanut hänen mielensä...

Jumppatunnit olivat kärsimystä niille, jotka eivät olleet liikunnallisesti lahjakkaita, koko ajan haukuttiin ja solvattiin. Joskus olen miettinyt, että mitähän kyseiselle kääkälle nykyään kuuluu. Ja monesti tulee sellainen olo, että näkisipä se eukko minut nyt (hyvinmenestyneenä elämässäni).

Vierailija
2/4 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että nolasit minut koko luokan edessä ja useasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana oli, varsinkin ala-asteen opettaja. Kiitos kaikesta, lämmöllä muistan

Oli enemmän kuin opettaja

Vierailija
4/4 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan natsi, henkistä kyykyttämistä ja joihinkin poikiin kävi rajusti käsiksi, heitteli pöytiä ja kaikkea muuta " mukavaa" ... Raivosi niin että näytti kuin sen pää olisi kohta haljennut kun veri pakkaantui huutaessa.

Oi niitä aikoja. Minäkin toivon että hän näkisi minut nykyään. Ennusti että minusta tulee isona lihava. Niin, hoikka lapsi olin.

Terveisiä tutuille.. ;)