Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen tausta teillä jotka olette raskautuneet clomeilla?

Vierailija
18.02.2008 |

eli itsellä olisi seuraavana clomien syönti edessä kun ei tulosta näy luomusti syntyvän. mietin vaan että te joilla clomit auttaneet raskaaksi tulossa, niin minkälaisia kierto tai muita ongelmia teillä on ollut ennen niiden syöntiä? me yritetty nyt reilu vuosi, parit tero-kuurit olen syönyt ja menkat tulee suht ajallaan mutta ovista en tikutteluista huolimatta ole bongannut. nyt sitten kaikki toivo clomeissa... onko ketään jolla samantyylinen tausta ja tullut raskaaksi sitten clomeilla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen saanut kaksi lasta clomiavusteisesti ja tausta on sellainen, että kierto on ihan metsässä ilman clomeja enkä ovuloi. Eli pahoja ongelmia joihin clomit on kuitenkin auttaneet tosi hyvin. Olen syönyt 1tabletti kp 3-7 ja sitten pregnylillä on varmistettu irtoaminen kp13. Tällä reseptillä olen raskautunut kolmesti, eka tosin meni kesken.

Mun oma hormonitoiminta on niin laiskaa, että en ovuloi itsestään oikeastaan lainkaan. Pari kertaa se on vuosien aikana tapahtunut mutta sitten ei ole irronnut munasolu ollenkaan. Kierto heittelehtii 15-56 vrk mittaisena ilman clomeja.

Tsemppiä! Toivotaan, että onnistutte!

T: 3v ja 10kk ikäisten viikareiden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla