Lue keskustelun säännöt.
Valemenkoista!
18.02.2008 |
Hei siskot!Kuinka yleistä on " menkat" vaikka raskaana.
Kertokaa jos teillä on omia kokemuksia.Ja jos joku tietää niin miten kuukautiset on mahdollisia raskauden aikan,kun kohtuhan tyhjenee tällöin?Minä nimittäin en ole vielä " raaskinut" tehdä testiä vaan ajattelin odottaa nuita kuukautisia.
Mulla nimittäin oli kuukautiset 2,5viikkoa sitten mutta kesti noin 3päivää kun aina muuten 5.Noin 2 viikon ajan ollut etova olo,välillä vihlaisuja mahassa,ja raudan maku suussa koko ajan!
Mutta rinnat ei oo yhtään kipeet.Ja aikaisemmissa raskauksissa tämä ollut ensimmäinen merkki raskaudesta.Onko joku ollu raskaana vaikkei rinnat yhtään kipeenä?Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sorry kun sanon suoraan mutta näin on marjat. Mulle on käynyt noin useasti enkä tosiaan ole raskaana ollut. Joskus on vaan hormonaalisia muutoksia ja se saa menkat kestämään vähemmän aikaa. Mulla myös menkat lyheni ja niukkeni clomien kanssa kun limakalvo oli ohuempi kuin yleensä.
Mulla myös on rintojen aristus ja turpeus ensimmäinen selkeä raskauden merkki ja noissa kierroissa, joissa menkat oli lyhyemmät ja oli olevinaan oireita, rinnoissa ei kuitenkaan tuntunut mitään. Joten siksi päättelen, että valemenkoista ei ollut kyse vaan ihan oikeista :o/.
Jos kuitenkin joku muu on toista mieltä tai omaa kokemusta valemenkoista niin kertokaa nyt ihmeessä ap:lle niin hän saa muutakin informaatiota kuin tämän mun kylmältä kuulostavan faktan :o)
Tsemppiä ap!
T: kolmen raskauden kokemuksella