Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on hyvä mieli!

Vierailija
18.02.2008 |

Olen onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Mies on hyvä ihminen ja rakastan häntä kovasti.

Mutta, olemme olleet yhdessä jo kohta 15 vuotta (ihan teinistä asti) ja minä olen kolmenkympin lähestyessä alkanut ihastua helpommin muihin miehiin. Siis totta kai aina joskus ennenkin joku on tuntunut aikas ihanalta ja vähän aikaa olen ollut ihastunut, sitten se on mennyt ohi. Nyt on viime vuosina tullut useita voimakkaita ja pitkäaikaisia ihastuksia miehiin, joita olen tavannut töidne merkeissä. En koskaan ole pettänyt, ei lähelläkään! En yleensä ole antanut ihastuksnei näkyä mitenkään, korkeintaan kevyesti flirttaillut.

Nyt sitten päätin, että vaihdan erikoisalaani työssäni naisvaltaisempaan. Ja ihan puhtaasti siksi, että kun näköjään olen niin " miehiin menevä" luonne, niin eipähän tule kiusauksia! Pelkään että muuten jollakin kertaa menisin pidemmälle.

Ensi syksynä aloitan uudessa työpaikassa, jossa on tällä hetkellä vain naisia eikä varmaan miehiä tule olemaan. Työ sinänsä säilyy yhtä kiinnostavana.

On hyvä fiilis kun on tehnyt tällaisen ratkaisun perheen tulevaisuuden hyväksi:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et kai nyt kokonaan päässyt miehistä " eroon" , kyllähän niihin törmää muuallakin kuin töissä...

Vierailija
2/2 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ala kotiäidiksi niin ei näy muita miehiä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi