Antakaapa vinkkiä, kun kuitenkin osaatte
Ollaan oltu vaimon kanssa naimisissa kymmenkunta vuotta ja nykyään seksi tai mikään siihen liittyvä on lähinnä lämmin muisto. Tiesin kyllä heti tavattuamme, että olin erittäin paljon avarakatseisempi seksin suhteen kuin hän, erilaisia asioita kokenutkin. Oli paljon sellaisia asioita seksissä, jotka minusta olivat ihan kivoja ja vaimoni mielestä pervoja ja yököttäviä juttuja. Ajattelin, että kyllä nämä tästä suttaantuvat, jompi kumpi sopeutuu kyllä.
Seksimme on nykyään, silloin harvoin kun sitä on, erittäin tylsää. Yksitoikkoista, samaa eikä ainakaan ns. hauskanpitoa.
Naistenlehdessä luki, että keskustelkaa. No, minähän yritin keskustella kerta toisensa jälkeen. Vaimo ei vain ole kovin hyvä juttelemaan näistä asioista. Siitä ei tullut koskaan yhtään mitään.
Tuli lapset ja vaimosta tuli silmissäni jotakin, mitä en osannut odottaa. Illalla, kun katson suihkusta tullutta vaimoani, siis loputtoman rakkauteni kohdetta, minun on pakko kääntää pääni pois. Ei paljon viisari värähtele. En ole minäkään entisissä urheilijan mitoissa, enkä sitä tietenkään muiltakaan vaadi. Mutta muutos vaimossani on merkittävän suuri.
Ero tai vieraissa käynti ovat kokonaan poissuljettuja vaihtoehtoja. Asiasta tekee hankalan se, että olen syvästi, hyvin syvästi rakastunut vaimooni ja aion elää hänen kanssaan loppuun asti.
Kysymys kuuluukin: onko seksielämäni tässä? onko muutosta luvassa? mitä pitäisi tehdä, jotta muutos tapahtuisi? olenko minä ainoa vastaavassa tilanteessa oleva koko maassa?
-Manu-
Kommentit (12)
että juuri tuo, että et voi edes katsoa häntä inhoamatta, niin kyllä nainen sen vaistoaa ja tajuaa. Se on varmaan. Sun pitäis nimenomaan näyttää kaikintavoin, kuinka sä häntä haluat ja kuinka kaunis hän on sinun silmissäsi. Se jos mikä saa lakastuneemmankin kukkasen kukkimaan ! Siitä hänkin voisi innostua ! Osoita hänelle kaikin tavoin, että hän on elämäsi nainen edelleen ! Kun hän huomaa mitä tuntemuksia saa sinussa aikaan, hän ei yksinkertaisesti voi olla kiinnostumatta ja kiihottumatta !
Kannattaa ainakin kokeilla !
Meillä seksi sujuu paremmin kuin hyvin, mutta joskus jos mulla on huono päivä eikä seksi kiinnosta yhtään, niin miehelläni on pilke silmäkulmassa ja hän saa mut ensin hymyilemään ja rentoutumaan ja kohta olenkin jo leikissä mukana ! Ei pidä olla jäykkis ! Yritä saada naisesi rennoksi kaikin puolin, ensin ilman seksiä ja sitten kun on otollinen tilanne niin seksikin liitetään mukaan !
Onnea matkaan !!!!!
näyttää lähinnä valaalta vai? No, ehdotappa vaimolle yhteistä liikuntaharrastusta ja pistäkää ruokavalio uusiksi. Ja sen liikunnan pitää sitten olla todella rasvaapolttavaa ja intensiivistä, ei mitään sunnuntaikävelyä. Esim joku kamppailulaji olisi hyvä, se muokkaa kroppaakin tosi kivasti ja kursseilla on ihan kaikenikäisiä ihmisiä. Ikä ei ole näihin este, että turha keksiä tekosyitä;)
Miten voi olla syvästi rakastunut, jos ei kestä katsoa eikä halua seksuaalisesti?? Rakastatko vaimoasi kuten äitiäsi siis?
Enpä tiedä neuvoa, mutta hurjalta kuulostaa! Yhteinen liikuntaharrastus ja kevyempi ruokavalio voivat auttaa, mutta jotenkin rivien välistä tuntuu, että ongelma on suurempi kuin " vain" valaskalan kilot. Niinkuin haluaisit rakastaa, etkä siksi halua erota tai käydä vieraissa (mutta ajattelet sitä kuitenkin).
Jos yhtään lohduttaa, niin kiloja tai ei, suurimmassa osassa perheitä seksin määrä vähenee huomattavasti alun kiihkosta, melkein kaikilla. Sellaista se elämä on.
Millaista sellainen rakkaus on, jossa mietitään avioeroa toisen ulkomuodon uuttumisen takia ?
Aina ollut reilusti ylipainoinen ja tilanne pahentunut huomattavasti vuosien yhdessäolon aikana. Mutta, kun hän tarttuu minuun ja suutelee niskaani tai vain katsoo pilke silmässä..olen sulaa vahaa. Ap:n tapaa ajatella en ymmärrä ollenkaan.
Huomasit varmaan tuon lauseen:
" Ero tai vieraissa käynti ovat kokonaan poissuljettuja vaihtoehtoja."
-Manu-
jos hän sitä haluaa. Seksihalut nousee kun on hyvässä kunnossa. 5 kertaa viikossa kävelylle mp3 soitin täysillä lempparimusaa saa muhun ainakin virtaa. Myös yhdessä perheenä voi myös käydä liikkumassa. Naisen tunne-elämä on mutkikas. Kukat voi piristää, myös kun puuhailet lasten kanssa ja vaimosi näkee kuinka teillä on hauskaa, niin saa myös kummia aikaan.
Mulla ja mun miehellä on 19v yhteiseloa takana ja 2 lasta. Minä olen myös totaalisen kamalan näköinen, eli melko kamala sektio takana ja vartalo pilalla. Myös kiloja on 15 ylimääräistä vielä. Mutta olen sinut sen asian kanssa ja mieheni myös. (tosin myöntää että vatsa on tosi ällö). Mutta meidän seksielämä on todella vauhdikas ja eloisa. Saatamme rakastella joskus 3 kertaa päivässä (tosin lapsilla pitää olla silloin joku uusi elokuva...) Ja normaalia on 5 kertaa viikossa ja meno on melko kiihkeää. Tosin itse olen se aktiivinen osapuoli ja pervous taitaa olla verissä.
Ainiin ja vaimon voisi lenkkeilyn lisäksi viedä kasvohoitoihin, eri kampaajalle ja antaa luvan törsätä vaatteisiin. Sieltä se oma seksuaalisuus kaivautuu esiin. Ja arkeen pieniä kosketuksia ja katsekontakteja. Helliä sanoja ja vähän tuhmiakin... Tsemppiä!
Ellei ole kiinnostunut liikunnasta, vaan sipseistä, suklaasta ja salkkareista, niin lienee ajanhukkaa edes ehdottaa mitään liikuntaa tai omaa aikaa siihen.
Vierailija:
Anna vaimollesi omaa aikaa harrastaa,
jos hän sitä haluaa.
No yrittäkää kuvitella mitä on syödä päivällistä jos lautasella on mädäntyneen näköistä limaa. Kuitenkin haluat tehdä kokille mieliksi ja lusikoit sen näköisenä että hyväähän tämä. Jos on nälkään kuolemaisillaan niin tietysti sitten menee mikä tahansa.
Minusta kyse on ihan puhtaasti lukkiutuneesta seksiongelmasta johon ei löydy ratkaisua tältä palstalta vaan perheterapiasta. Ehdottaisin että sanot vaimolle suoraan että rakastat häntä syvästi mutta että et ole tyytyväinen seksielämään ja se harmittaa todella paljon.
Sitten vaan soitat ja pyydät aikaa paikakuntasi perheneuvojalta pariterapiaan. (Numerot löytyy varmasti Googlaamalla) Uskoisin että apu löytyy sitä kautta.
En oikein osaa neuvoa.. Itselläni maha ja tissit roikkuu enemmän tai vähemmän raskauksien jäljiltä, mutta mies kyllä innostuu ja kehuukin kun vähän vilauttaa. Jos rakkautesi vaimoasi kohtaan on niin valtava, en ymmärrä miten hän ei näyttäisi kauniilta silmissäsi. Ei kai oman rakkaan ole tarkoitus pysyä ikuisesti jonakin p-leffan teinin näköisenä. Yritä nähdä vaimosi toisin, tuntuu pahalta hänen puolestaan..