*** LOKAKUUN TOIVEET, vko 8 ***
Alotan tämän viikon, kun sain sopivasti vapaata aikaa ja missäs muualla sitä viettäisin..
Vieläkö riittää jännääjiä?
).( Tein hölmöyksissäni testin kp 22/25-28 kun oli muka niin selvä merkki kun yökkäilin illat ja yöt. Oli kyllä niin puhdas nega kun voi nega olla!
Heitin rukkaset nurkkaan tältä kuulta:(
Mutta, mutta.. Mulla on nyt joka kierrosta kierto lyhentynyt ja menkat on alkanut aina heti aamusta. Nyt ei ole vielä mitään kuulunut (johan kello on jo 9.00 :D ) ja kp 26.
Täällä sitä sitten istutaan jalat ristissä ja pelätään pahinta:/
Tuo tekemäni testi oli herkkyydeltään 10, että kai sen olisi pitänyt jotain näyttää, jos raskaana? Ovistesti näytti plussaa kp 13.
Auttakaa, onko mitään toivoa?
huitshapeli yk4 kp 26/25-28
Toivottavasti se plussatuuli on oikea pyörremyrsky ja nykäisee loputkin mukaansa!
Kommentit (40)
Nega tuli taas, joten kyllä tää nyt on vaan uskottava, että meille ei ole taaskaan tulossa vauvaa.. Nyt kyllä ahdistaa ja lujaa! Miten ihmeessä te muut jaksatte tätä ainaista pettymystä.. No tuskin kauheen hyvin, selvähän se?! Tää on ihan kamalaa, nyt itkemään.. No ei, pakko tehdä jotain, niin saa muuta aateltavaa..
Mutta kyllä silti kouraisee ja syvältä! Kaverin kaa aloiteltiin yritykset samoihin aikoihin ja hän on käynyt jo rakenneultrassa ja masu kasvaa.. Pitikin miettiä taas, nyt tulee itku :' (
Tuolla marraskuisten pinossa olikin puhetta siitä prolaktiinista (oliko se noin?), maidon tulosta imetyksen jälkeen, et voi yritystä haitata.... Kait sitä täytyy niellä taas tappio ja odotella vaan.. jos sit joskus menee tutkimuksiin.. En usko ennen sitä tärppäävän. No tulihan toi esikoinen niin helposti ja yllätyksenä, et kait sitä jotenkin tarvii tasata, yritän ajatella jotain positiivista :/
Mites Koralli? Kait sun roskishaamu on jo näkyvä? Toivon NIIN sun puolesta, että ois tärpännyt!
Lopuille myös toivon kovasti plussaa! Tulkaahan raportoimaan kuulumisia.
Emmuli kp 28/n.30 yk 7 vaihtuu loppuviikosta 8:teen yk:n
Mä oon ihan pyörällä päästäni! Joka toisena hetkenä olen mielestäni ihan varmasti raskaana ja joka toisena hetkenä ajattelin, että se vaan tasaa nyt kiertoa.
Napukka on muuttunut kovaksi (ollako sitten hyvä merkki?) mutta on edelleen ihan alhaalla!
Lämmöt on edelleen 37.3-37.4 sen pienen eilisen notkahduksen jälkeen.
Mietin et jos vielä vois venyttää torstaihin testaamista, ettei tarvi taas turhaan..
mut nyt töihin
huitshapeli yk4, kp 27/25-28
kokeillaas paremmalla onnella tätä kirjoitusta ku eilen..;)
Pahoitteluni täteistä!!!!:(
ON: lämmöt ovat olleet yhä koholla ja tänään kp29...kaikki muut oireet on tosi vähäisiä.. olo ei ole sellainen että olisin raskaana, muina kuukausina olo on ollut paljon enempi sellainen että raskaana olisin, vaikken sitten olekaa ollut..joten en tiiä mitä pitäis ajatella. Huomenna ajattelin testata?!
Pidähän huitshapeli meidät ajantasalla!!!
kp29/25-30
huitshapeli: lueskelin kohdun nupukasta joltain jenkki siuvstolta ja ei välttämättä kerro mitään (mulla yleensä just menkkoja ennen tosi pehmeä ja tosi alhaalla). Tuntuu vaan että kaikkeen on vastaus että antaa ajan kulua. Raivostuttavaa eikö totta.
T:Vacsuli kp 40/30-37, yk4
Vasculi: kyllä, raivostuttavaa, niin Rrrraivostuttavaa!!
Sinuna kävisin jo terkkarissa otattaan testin. Vaikka verestä sitten.
Ja niinkuin jo kaikenkuvaava nimimerkkini kertoo, olen taas sekoillut asioissani:) Kierto oli aina ehkäisyn aikaan (eka pillerit, sitten laastari 1kk) 27-28pv. Ehkäisyn poisottamisen jälkeen kierrot onkin ollut 24,27,26,25pv eli sekaisin, mutta maksimissaan tuon 27:)
Ja nyt on menossa päivä 27, näin.
Päivällä oli niin kauheet menkkakivut että melkein itkua väänsin (tuskasta ja pettymyksestä). Nää kyllä jo yököttikin niin etten tienny kumpaa päätä sinne pönttöön olisi pitänyt laittaa!
Eipä alkanut menkat VIELÄ. Se pirun napukka, whatever jälleen, oli jopa hiukan noussutkin ja lämpö edelleen korkea.
Voi huominen aamu kun tulis jo. Nyt mää lopetan tän häiriköinnin:)
jahas, kyllä täällä vielä muutama piinaa.. Toivotaan Vasculi, että ovulaatio on ollut myöhässä ja tärppi tullut..
Huitshapeli (toivottavasti kirjoitin oikein) no kyllä se sun tilanteesi pian varmaan ratkeaa, toivottavasti plussaan päin!
sitten vielä omaa napaa: tosiaan sunnuntaina testattu nega, menkkaoloja ollu su ja ma, tänään ei. nyt olis kierto täysi mutta kuukautisia ei kuulu. ennen kuukautisia tuleva makeanhimo on jo ilmaantunut viikonloppuna, joten kai ne sieltä tulee..
No torstaina pakko testata aamulla jos kuukautisia ei näy, koska mulla on vyöhyketerapia ja sinne ei saa mennä raskaana.. Huh että ottaa koville taas. olen 99,9% varma etten oo raskaana, mutta ei halua ottaa riskiäkään.
Tätihän se sieltä porhalsi paikalle...:(, voi räkä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kovasti onnea kaikille muille!!!!:)
Höh tädille, pyssyis poissa kaikilta.
Täällä ei vielä tätiä näy. Harkitsen soittavani terkalle jos siihen hgc testiin pääsis ihan puhelimitse työterveyshuollon kautta. En jaksa kyllä lääkärille.
Eilen oli vieraita, ei ehtinyt illalla hajoilemaan.
T:Vacsuli kp 41/30-37, yk4
Soitin terkalle ja en päässyt veritestiin suoraan (höh). Sovittiin että vien aamupissan huomenna labraan testattavaksi ja sitte varailen lääkäri aikaa mikäli ei mitään näy.
T:Vacsu *jonka pitää taas töissä yksi päivä lisää kitua*
Täti tuli töissä.
Kierto nyt 40 päivää. Edellinen näin pitkä kierot oli kmn jälkeen. Hieman mietityttää mitä kropassa tapahtuu. Hieman itkettääkin.
Taidanpa lähteä kurkkimaan Marraskuisia.
T:Vacsuli kp 1/30-40, yk 5
Vasculi: Kauheen pitkä kierto! Voimia taas uuteen yritykseen. Pitkään joudut kyllä oottaan, että taas tulee uutta vastausta:(
Eipä tainnut meille lopuille sitten riittää niitä plussia:(
Mä en oo testannu vieläkään, eikä kyllä oo alkanu menkatkaan, mutta on ihan sellanen olo, että lurahtaa housuun hetkenä minä hyvänsä. Mies on alkanut soitella monta kertaa päivässä, että " joko" .
Tarkoitus testata huomenaamulla, vaikka se nega kovasti pelottaa..
Viimestään lauantaina on kuitenkin tiedettävä tulos.
noffetukselle peukutuksia!
tänään negaolotilainen
huitshapeli yk4 kp 28/25-27
positiivisia säteitä täältä lähettelen,
ja pahoittelen kovasti tätin vierailun uhriksi joutuneille (joskus ikävät sukulaiset pitäis vaan lähettää jonnekin autiolle saarelle!!)
Niin siis mulla oli ihan sama olo kuin huitshapelilla, että lurahtaa housuun ihan koska vaan ja oireetonta on ja kaikkea, mutta niin vaan se siippa sano, että " eikö se ole juuri kaikkein yleisin raskausoire, että on ihan menkkojenalkamis olo?" Johon minä, että eikö se ole myös yleisin kuukautisoire?! Mutta raskaana sitä kai yhäkin täällä ollaan. Eli häntä pystyyn ja huitshapeloimaan niitä testejä nyt!
-ananas positiivisena
niin eli siis nega tuli herkällä testillä.. joten kai sitä sitten hyvin mielin voi mennä vyöhyketerapiaan.. pitkä kierto tulossa minullekin. taidan soitella matkalla työterveyteen, että mitä olisi asialle tehtävissä..
nyt vaan sitten toivon, että kuukautiset tulis pian, että pääsis se neljäs yrityskierto käyntiin..
Vasculi todella harmittava tuo sinun tilanteesi. Vaikka itselleni olisin plussaa toivonut niin sinulle ehkä vielä enemmän jopa. toivotaan että ensi kierto on lyhyempi ja plussakin viimein sinulle tulisi.
Eilen tuossa negatuntojani tilittelin.
Tänäaamuna ajattelin testata. Heräsin ennen kellonsoitta siihen kun sydän löi tuhatta ja sataa. Jännitin vessaan menoa niin että jalat löi loukkua, tuntui että sydän tippuu rinnasta.
Kaivoin tärisevin käsin testin kaapista ja yritin osua sillä siihen virtsasuihkuun. Sitä pissaa tuntu menevän joka paikkaan!!
Siinä sitten kun sain vessan siivottua ja testiruudun pyyhittyä pissistä, niin sydän löi vielä enemmän jos mahdollista. Kaksi viivaa =)
Mä en edes osaa vielä ajatella muuta.
Ohjelappusen taitoin auki oikeasta kohtaa, laitoin testin kanssa läpinäkyvään muovipussiin ja miehen yöpöydälle odottamaan herätystä:)
Huitshapelille! Vielä niitä plussia tulee =).
Pahoittelut negoista ja tädeistä.
Koralli: Olen odotellut sun kuulumisia. Joko sen roskishaamun arvoitus selvisi? Oli se vaan paksu punainen viiva. En oo kyllä tuollaista saanut, vaikka myönnän että tutkin testejä aina testiajan jälkeen...
AnniHelen@ kp7 yk14
Millä testillä muuten testasit Huitshapeli sen edellisen kerran, kun tuli vielä nega? Ja mikä testi oli nyt? Ihan mielenkiinnosta. Onnellista odotusta sulle!
AnniHelen@: se viiva oli mikä lie viiva, mutta ei se plussasta kertonut, sen jälkeen tuli vain negoja. Eilen illalla näky ekat tiputtelun merkit ja tiputellut on tämän päivän, odotan vain koska menkat alkaa kunnolla, että saa merkata kp 1 alkaneeksi. Aion tässä kierrossa nyt ottaa ne clomit jo kp 3-7, en vaan tiiä taas, että onko tämä päivä jo kp 1 vai ei...vimppa clomikierto siis alkamassa...kohta teen sulle seuraan marraskuisiin.
Koralli73 kp 29 dpo 15 yk20
Mä olin Koralli niin varma, et nyt oli sun vuoro =(. Tiedän, että testiajan jälkeen ei tulokseen voi luottaa, mutta en tiennyt, että tuollaisiakin viivoja voi tulla. On tää niin tätä... Mä toivon kuitenkin loppuun asti sulle plussaa.
AnniHelen@
Testasin molemmat kerrat mammaksin herkimmällä (10jotain) puikolla. Ovistesti näytti plussaa kp 13 ja tein sen ekan vasta kp 22, että hieman ehkä hätiköityä:) Tää plussa tuli kp 29.
eli tänään alkoi kuukautiset. Kierron pituudeksi tuli 39 vrk ja nyt oon tiistaina menossa lääkärille jutteleen kun kierto on lyhymmillään ollut 35 vrk ja pisimmillään 43.
Tie vie oikeastaan heti joulukuisiin sillä laskurit näyttäis 35 vuorokauden kierrolla la:ksi 30.11. joten joulukuulle se sitten menis.. no toivotaan että pieni joululahja meille suotais..
No täällä piinailut on tältä erää ohi ja tie jatkuu marraskuisiin...
Peukutuksia vielä muille lokakuisille!!!
-vauvaksi- kp 1/27