Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko joku ostanut/nähnyt Ticketin Vihreää ruutuhaalaria?

18.02.2008 |

Haluaisin kovasti jo tuon haalarin ostaa, mutta missään en ole vielä nähnyt. En tosin jokapaikkaa ole päässyt kiertämäänkään :)

Miltä tuo haalari näytti livenä? Onko synkkä? Ja minkähän hintainen koossa 86cm. Jos tuo haalari ei jostain syystä livenä itseöni miellyttäiskään...taidan päätyä limenvihreään haalariin. Vai onko hulluutta ostaa noin vaaleaa ja arkaa väriä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketiltä tulossa ruudullinen haalari? Vai onko se vaan huhu...? Ruudullisen takin näin ja se oli kyllä kivan näköinen...

Vierailija
2/8 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoajan ollut siinä uskossa, että sellainen haalari on tulossa :) Jumbon JJ:ssä sanottiin, että kuviollinen haalari on vielä tulossa ja arveli sen olevan juuri tuo vihreäruudullinen. Mielenkiinnolla odottelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään sitä ei ole käsittääkseni vielä tullut. Pikkuväkeen sitä on tulossa ja hinta on jotain luokkaa +-90¿

Vierailija
4/8 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruudullinen takki näytti kyllä tosi hyvältä, jos haalari näyttää yhtä hyvältä, niin voipi olla, että syksyksi sen ostan. :) Siinä ei varmaan likakaan näkyisi... Se 80cm saattaa vain olla turhan suuri vuoden ikäiselle, täytyy katsoa. Jos joku viittis vaik täällä vinkata, kun niitä on tullut Jumboon...!!?

Vierailija
5/8 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ruutuhaalaria on tulossa molemmissä väreissä. Mitenhän lie noissa haalareissa noi saumojen teippaukset?

Vierailija
6/8 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Nuo takkikoot taas lähtevät koosta 92, että eipä meillä taideta nähdä ko. kuosia. Siis ainakaan tänä keväänä. Veikkaan, että meidän kylässä noita jää taas hyvin aleen, kun ylittävät paikallisten kipurajan hinnan suhteen ;).

Vierailija
7/8 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa kyllä käsittämättömän vähän hyviä lastenvaateliikkeitä.

Itse en niin kalliiden merkkivaatteiden perään ole, kun ei tuo hoitajan tilipussi ja viisi lasta+ merkkimerkkivaatteet ole hyvä yhtälö=)

Sokoksella olevassa minimoressakin surkea ale ja kallista muutenkin! Kauankohan se pulju pystyssä pysyy.

Juniorissa kyllä löytyy hyvin pitkälle aletavaraa. Mistähän lahtelaiset lapsilleen vaatteensa ostaa...

Vierailija
8/8 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se MiniMoren omistaja myy aika mielenkiintoisia merkkejä. Esimerkiksi Espritin valintaa en oikein ymmärrä, kun sitä jo Sokos ja Anttila myyvät, turha lähteä kilpailemaan tuossa sodassa. Omistaja kertoi, että monet ovat toivoneet Elleä heille myyntiin, ota nyt sitten ihmeessä :-)!

Vähän hirvittää itseäkin tuon liikkeen jatko, kun profiloituminen on mielestäni vähän puolitiessä. Luulen, että kaikkein vaikeinta on myydä tuollaisia keskikalliita " nimettömiä" merkkejä. Aikoinaan Lilliputilla taisi mennä oikein hyvin, mitä siellä oikein myytiin :-)? Muistan itse vain nämä viimeiset ajat Hämeenkadulla, ja eihän silloin siellä ollut myynnissä kuin jotain sisävaatteita jne.

Anteeksi, meni ihan sivuun aiheesta. Ja vastaus tuohon, mistä lahtelaiset ostavat lastensa vaatteet.. Varmaankin Sykkeen ruotsalaisketjujen liikkeistä, näin luulisin :).