ooO HELMET MAANANTAINA Ooo
Huomenta vaan kaikille! Aloitin uudelle viikolle uuden pinon. Joku joka osaa, voisi ystävällisesti linkittää edellisen keskustelupinon tähän, itse en sitä osaa.
Kovasti alkaa olla helmillä jo nyyttejä. Isot onnittelut kaikille jo nyyttinsä " hakeneille" .
Itse täällä vielä kärvistellään viimeisillään, kovasti saisi minun puolestani tuo vauveli tuolta jo tulla ulos;) Vointi on kaikenkaikkiaan ihan hyvä. Ei suurempia vaivoja. Huomenna on neuvola-aika aamutuimaan, viikkoja huomenna kasassa 39+0. Keroilen sitten neuvolakuulumiset huomenna.
Äitipolilla kävin viime viikolla raskausdiabeteksen takia. Vauvan painoarvio oli n. 3.5kg. Kontrolliin meen vielä sitten laskettuna päivänä, eli 26.2. mikäli " yhtänä palana" ollaan. *sopii toivoa että vauva on silloin jo syntynyt* Että kaukana neljästä kilosta ei tämä vauveli syntyessään tule olemaan, mun veikkaukseni on, että on päällekin 4n kilon. Esikko aikanaan painoi 3940g, ja syntyi 40+2.
Mutta, joskos tästä menis esikkoa 6v herättelemään, että menee illalla ajoissa nukkumaan, huomenna kun on taas päiväkotipäivä. (Onneksi 3 päivää tällä viikolla, että saa itse huilia).
Kuulumisiin, ja aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille Helmille!
T: Auris 38+6